Laihduttajat?? Syöttekö koskaan esim pussillista karkkia, kakkupalaa, pullaa tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdklgjld
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sdklgjld

Vieras
Mä en oo syönyt ja mietin et pitäisköhän silloin tällöin syödä, ettei retkahtaessaan sit vedä oikein olan takaa??

Siis jos oon karkkia syönyt niin olen ottanut yhden tai kaksi, kakkua lusikallisen tms..

ja oon tässä kuitenkin kuukausia laihduttanut...

78kg oli lähtö ja nyt painan 69kg

liikuntaa en paljon harrasta (15min crosstrainerilla varmaan joka toinen pvä, vatsalihaksia yms) joten olen ajatellut, ettei mulla ole yhtään varaa syödä melliä jos meinaan saada painoa pois

Mä en oo syönyt ja mietin et pitäisköhän silloin tällöin syödä, ettei retkahtaessaan sit vedä oikein olan takaa??

Siis jos oon karkkia syönyt niin olen ottanut yhden tai kaksi, kakkua lusikallisen tms..

liikuntaa en paljon harrasta (15min crosstrainerilla varmaan joka toinen pvä, vatsalihaksia yms) joten olen ajatellut, ettei mulla ole yhtään varaa syödä melliä jos meinaan saada painoa pois

Sulla kannattais kyllä lisätä liikuntaa, väh 30min joka päivä. 30-60min ei ole paljon aikaa päivästä pois. Mä olen kans dieetillä ja pelottaa että jos ostan vaikka jotain keksejä niin pakko vetää koko paketti kerralla. Esim mies toi niitä Daim keksejä kaupasta, noh ajattelin että syön vaan yhden keksin kun se oli isokin, ja sitten loput säästän muihin päiviin.. No eihän siitä tullut mitään vaan kiusaus oli liian suuri ja piti syödä kaikki kerralla..
Eli jos ostat karkkia tms laita kalenteriin ylös se päivä kun ostit ja osta vaan pieni pussi..

Se on suoraan sanottuna yks vitun hailee jos sen kerran kk tai pariin viikkoonkin retkahtaa syömään sen koko kakun. Ei se keho pysty taltioimaan sitä energiaa samalla tavalla kuin jos söisit hyvän siivun joka päivä. Kiloja tippuu kun pitkällä tähtäimellä syöt vähemmän kuin kulutat, jos 9kg tiputtamiseen on mennyt monta kuukautta niin kai se järki sanoo ettei ainakaan enempää ole varaa syödä...

Mä en nýt oikein ymmärrä, meni yli hilseen, eli olet kuitenkin syönyt karkkia yhden tai pari
ja kakkua lusikallisen, mut haluat vetää koko pussillisen, ettet retkahda ja vedä olan takaa?

Yhteistyössä