Laihduttajat! Kiloklubista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sara

Vieras
Oon alkanut seuraamaan syömisiäni kiloklubissa ja nyt oon alkanut epäilemään, että voiko olla mahdollista, että saisin syödä päivän aikana 1300 kcal ja silloin jäisi energiavajeeksi 336 kcal? Tuntuu, etten mä normaalistikaan syö niin paljon. Pituus on 157 cm ja paino 48. Ihan vain pari kiloa haluaisin pois. Vai oonko aiemmin muka syönyt niin vähän, etten sen takia laihdu?
Ja miten vaikuttaa sitten se, että usein syön viikolla suht hintsusti, mutta viikonloppuna syön kahtena päivänä kaksin käsin. Ehtiikö kroppa meneen säästöliekille viiden päivän aikana, jos sitten kahtena päivänä saa taas kunnolla energiaa? Ymmärtääkö kukaan mun sepustusta... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nh:
Mutta pienennä kalorimäärää 1000 niin kyllä laihdut :)

Mistä teit järjenjättiläisiä oikein sikiää?

Ap:lle varmaan auttaa se mikä muillekkin.Et syö terveellisesti ja monipuolisesti+liikkuu vähän enemmän.Jos sillä ei lähde ne 2kiloa niin ei tarvii lähteekkään.Jos oikeen alkaa kuihduttaan itteensä syömättömyydellä niin ne kilot kyllä ropisee takaisin.

Itse olen laihtunut mukavasti tuolla 1000 kalorilla per päivä ja laittanu kulutuksen nolla etten muka voi sairauden tai muun syyn vuoksi liikkua yhtään. Eipä tuu syötyä liikaa kun kiloklubissa lukee että vajetta muka niin ja niin vähän :D Kävelen kuitenki työmatkat eli hyötyliikuntaa ainoastaan.

oot niin pieni että sun anergiankulutuskin on pieni. mutta täysin paikkaansapitävä tuo ei ole,mutta suuntaa antava.
mun pitäs syödä 1700kcal kiloklubin mukaan ja se on ihan liikaa. mun peruskulutus on varmasti 1500kcal luokkaa tai maksimissaan tuo 1700kcal. en siis voi syödä sitä jos haluan laihtua.
mun päivittäiset kalorit on 1000 paikkeilla ja pidän vhh ruokavalioo.
painan 57kg ja olen 162cm pitkä,sen perusteella ei tarvi laihtua,mutta on tuolla alakropassa mun mielestä vähän liikaa =)
kuinkapaljon liikut? ilman liikuntaa sun pitää kiduttaa ittees että saat painoo alas,kannattaa harkita liikunnan reilua lisäystä ja kiristät ne kalorit johkin 1100-1200 vrk mutta älä vaan luisu siihen alle tuhanteen. ja koitat pitää pään selvänä ettet luisu syömishäiriöön. mikään ei oo kamalampaa kun se että ruoka on aina vihollinen.

Eipä sulla ole tarvetta laihduttaa.

Ja sinäkö sen päätät kellä on tarvetta laihduttaa ja kellä ei?

Ap:lle: ei tuon pienemmäksi ainakaan kannata kaloreita laskea. Syöt terveellisesti nuo kalorit, ja lisäät liikuntaa, laihdut kyllä sillä sen pari kiloa ihan varmasti!

Itse olen laihtunut mukavasti tuolla 1000 kalorilla per päivä ja laittanu kulutuksen nolla etten muka voi sairauden tai muun syyn vuoksi liikkua yhtään. Eipä tuu syötyä liikaa kun kiloklubissa lukee että vajetta muka niin ja niin vähän :D Kävelen kuitenki työmatkat eli hyötyliikuntaa ainoastaan.

Niin, kun mäkin muistelen jostain kuulleeni, että 1000 kcal on laihduttajalle ok.
Mutta osaako kukaan sanoa siitä, että ehtiikö kroppa siinä viidessä päivässä mennä säästöliekille ja onko siitä ylipäänsä mitään hyötyä, ttä ikään kuin varastoon kerää itselleen energiavajetta ja syö viikonloppuisin herkkuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:

Niin, kun mäkin muistelen jostain kuulleeni, että 1000 kcal on laihduttajalle ok.
Mutta osaako kukaan sanoa siitä, että ehtiikö kroppa siinä viidessä päivässä mennä säästöliekille ja onko siitä ylipäänsä mitään hyötyä, ttä ikään kuin varastoon kerää itselleen energiavajetta ja syö viikonloppuisin herkkuja?

1200

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
oot niin pieni että sun anergiankulutuskin on pieni. mutta täysin paikkaansapitävä tuo ei ole,mutta suuntaa antava.
mun pitäs syödä 1700kcal kiloklubin mukaan ja se on ihan liikaa. mun peruskulutus on varmasti 1500kcal luokkaa tai maksimissaan tuo 1700kcal. en siis voi syödä sitä jos haluan laihtua.
mun päivittäiset kalorit on 1000 paikkeilla ja pidän vhh ruokavalioo.
painan 57kg ja olen 162cm pitkä,sen perusteella ei tarvi laihtua,mutta on tuolla alakropassa mun mielestä vähän liikaa =)
kuinkapaljon liikut? ilman liikuntaa sun pitää kiduttaa ittees että saat painoo alas,kannattaa harkita liikunnan reilua lisäystä ja kiristät ne kalorit johkin 1100-1200 vrk mutta älä vaan luisu siihen alle tuhanteen. ja koitat pitää pään selvänä ettet luisu syömishäiriöön. mikään ei oo kamalampaa kun se että ruoka on aina vihollinen.

Vähän hitsusti jaksan liikkua :ashemed: Yritän pari-kolme kertaa viikossa käydä edes kävelyllä, mutta....

no mutta eihön tuossa ole järkee jos laihtua haluaa. ensin kerää vajetta arkena ja kun on niin näännyksissä siitä niin tuppaa sisäänsä kaikkee sontaa kaiken sen kärsimänsä kalorivajeen edestä. ennemmin kannattaa syödä arkipäivinä hieman enemmän ettei tuu noita repsahduksia.

tollanen sopii ehkä ihmiselle joka pitää pientä vajetta salliakseen itselleen viikonloppuna pienen herkkupäivän.

nälkää vastaan on aika turha taistella,se kostautuu juuri tuona mässäilynä.

kovin nopeita tuloksia ei kannata odottaa koska sun bmi on kumminkin 19,5
tietenkin laihtuu jos ei syö tarpeeksi mutta eihän siinä loppujenlopuks ole mitään järkee,tulee vaan sairaaksi.
kannattaa jatkaa sellaisella 500kcal vajeella päivässä,ei tule repsahduksiakaan. paino laskee hitaasti.
hyvä neuvoa muita tekeen niin miten en ikinä itte pystyis tekeen :ashamed:

no mutta eihön tuossa ole järkee jos laihtua haluaa. ensin kerää vajetta arkena ja kun on niin näännyksissä siitä niin tuppaa sisäänsä kaikkee sontaa kaiken sen kärsimänsä kalorivajeen edestä. ennemmin kannattaa syödä arkipäivinä hieman enemmän ettei tuu noita repsahduksia.

tollanen sopii ehkä ihmiselle joka pitää pientä vajetta salliakseen itselleen viikonloppuna pienen herkkupäivän.

Niin en mä nälkää aio nähdäkään vaan nimenomaan niin, että PIENI lisäys energiavajeeseen ja sitten viikonloppuna sais herkutella. Sen takia just kysynkin, etten halua liian vähän syödä, ettei mene kroppa säästöliekille. Mutta että mikä on liian vähän.

Niin en mä nälkää aio nähdäkään vaan nimenomaan niin, että PIENI lisäys energiavajeeseen ja sitten viikonloppuna sais herkutella. Sen takia just kysynkin, etten halua liian vähän syödä, ettei mene kroppa säästöliekille. Mutta että mikä on liian vähän.

säästöliekki ei estä laihdutusta,se vaan hidastaa sitä.
jos paino jumittaa pitää nipistää kaloreista ja juosta hikilenkki. ja juoda enemmän. sit se laskee taas vähän.

Yhteistyössä