Laihduttajat jotka käytte kuntosalilla

Himoliikkuja
Paino voi nousta, koska lihas painaa enemmän kuin läski, MUTTA sitä ei kannata pelätä ja lopettaa, KOSKA treenattu kroppa on kaunis ja punttisalilla tulosta saa suht nopeastikkin.
Kannattaa punttisalin lisäksi harrastaa jotain muutakin esim,juoksemista tai hiihtämistä.Onko sulla ohjelma salilla vai miten treenaat?

Siä tekee joku ohjaaja mulle ohjelman vkl aikana ja aattelin nyt alkuun ruveta 3 krt vk käymään ja yhellä kerralla aina olla 2h, jos sais 20kg kesäksi pois...En harrasta muuta liikuntaa, muuta kun sulkapalloo sillon tällön..Polvet ei kestä juoksemista niin ja eikä tuo kuntokaan mikään huippu ole ja hiihtamisestä en niin välitä. Kyl mun puolesta tuo kuntosali saa riittää

Tarkotus olis itekin alkaa käymään kuntosalilla, niin ihan mielenkiinnolla kyselisin, mitä kaikkee teette siellä, millä laitteilla? Mulla kun ei ole kuntosalista aiempia kokemuksia, ni ois kiva tietää mitä kannattas alkaa tekeen kun mahaa, rintaa ja käsivarsia tahtosin kiinteyttää. Muuten harrastan kävelyä, juoksua, kuntopyöräilyä.

OLEN KÄYNYT NYT 5KK KUNTOSALILLA-ENEMPÄÄ EN OLE SYÖNYT KUIN AIKAISEMMINKAAN MUTTA ei ole yhtään kiloja lähteny.tosin senttejä sitäkin enemmän!!olen kuulut kyllä kommentteja sä oot muuttunu eduksesi:).siitä hyvä jatkaa...yleensä teen ellipsillä pyöräntapanen missä steppiaskelmat jolla siis voi tehdä eteen tai taaksepäin.sit niillä laitteilla joissa treenataan käsilihaksia ym.joka lähtöön on laitteita.juoksumattokin ok.ja bodybump suosikkini ryhmiä ajatellen. :hug: kaikille kilojen kanssa kamppaileville!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 13:40 julle ankanpää kirjoitti:
OLEN KÄYNYT NYT 5KK KUNTOSALILLA-ENEMPÄÄ EN OLE SYÖNYT KUIN AIKAISEMMINKAAN MUTTA ei ole yhtään kiloja lähteny.tosin senttejä sitäkin enemmän!!olen kuulut kyllä kommentteja sä oot muuttunu eduksesi:).siitä hyvä jatkaa...yleensä teen ellipsillä pyöräntapanen missä steppiaskelmat jolla siis voi tehdä eteen tai taaksepäin.sit niillä laitteilla joissa treenataan käsilihaksia ym.joka lähtöön on laitteita.juoksumattokin ok.ja bodybump suosikkini ryhmiä ajatellen. :hug: kaikille kilojen kanssa kamppaileville!
Luin sun profiilia, miten oot laihduttanut 60 kg? Millä keinolla ja miten syöt ja paljonko juot vettä päivässä ja kauanko tuohon 60 kg laihduttamiseen meni? :)

hikipää
huh,huh...60 killoo!
Mulla on synnytyksestä 2 kk ja nyt liikun säännöllisesti.
2 päivänä viikossa futista ja 3 salireissu. Oon tehnyt tätä nyt about 3 viikkoa ja painoa on lähtenyt 2,5 kiloa. Eise salireissu oikkeen laihduta,mutta kiinteyttää mukavasti. Kannattee salireissujen ohella alkaa tekeen jotain muutaki,jos halluu painoa puottaa(esim. 1h reipaskävely, juoksu,uinti,.....). Suosittelen myös joitakin tabuja,jotka esim. lisää aineen vaihduntaa ja nopeuttaa rasvanpalamista,sekä tasoittaa verensokeria.. Tsemppiä kaikille. Itelläni on tavote puottaa 2kk vielä painoa about 7kiloa. :wave:

hikipää
huh,huh...60 killoo!
2 päivänä viikossa futista ja 3 salireissu. Oon tehnyt tätä nyt about 3 viikkoa ja painoa on lähtenyt 2,5 kiloa. Eise salireissu oikkeen laihduta,mutta kiinteyttää mukavasti. Kannattee salireissujen ohella alkaa tekeen jotain muutaki,jos halluu painoa puottaa(esim. 1h reipaskävely, juoksu,uinti,.....). Suosittelen myös joitakin tabuja,jotka esim. lisää aineen vaihduntaa ja nopeuttaa rasvanpalamista,sekä tasoittaa verensokeria.. Tsemppiä kaikille. Itelläni on tavote puottaa 2kk vielä painoa about 7kiloa. :wave:

hikipää
huh,huh...60 killoo!

kohta on mennyt 2v.syön terveellisesti ja liikun.noin 3ltr vettä päivässä.paljon kuituja ja hedelmii,vihannekset tökkii.en tosiaan halua kiloja takasin,ja tarkkailen kyllä koko ajan.paitsi kerran viikossa mulla on herkuttelupäivä.ja pidän siitä kiinni.mahdun toiseen lahkeeseen toissavuotisiin housuihin!kokoni oli silloin 60.nyt noin 42!!mulla housut tallessa.en halua niihin enää sopivaksi.en ois USKONU ITSESTÄNI,että pystyn tällaiseen..suurin pudottaja titteli oisi kiinnostanu kun ois tullu rahaa.voit kirjoitella!tsemppaan,opastan,tuen!minusta saatte luotettavan ystävän!susanna.viinikainen@saunalahti.fi ps.mulla oli lähtöpaino noin 130kg! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:20 julle ankanpää kirjoitti:
kohta on mennyt 2v.syön terveellisesti ja liikun.noin 3ltr vettä päivässä.paljon kuituja ja hedelmii,vihannekset tökkii.en tosiaan halua kiloja takasin,ja tarkkailen kyllä koko ajan.paitsi kerran viikossa mulla on herkuttelupäivä.ja pidän siitä kiinni.mahdun toiseen lahkeeseen toissavuotisiin housuihin!kokoni oli silloin 60.nyt noin 42!!mulla housut tallessa.en halua niihin enää sopivaksi.en ois USKONU ITSESTÄNI,että pystyn tällaiseen..suurin pudottaja titteli oisi kiinnostanu kun ois tullu rahaa.voit kirjoitella!tsemppaan,opastan,tuen!minusta saatte luotettavan ystävän!susanna.viinikainen@saunalahti.fi ps.mulla oli lähtöpaino noin 130kg! :hug:
Oikein paljon onnea :flower:

Ihan mieletöntä,siis ihan mieletöntä.Kyllä löytyy selkärankaa sulla siellä! =) Mistä se lopullinen motivaatio lähti?Taikka siis yrititkö monta kertaa laihduttaa ennenkun päädyit tähän?

Toi on kanssa lohduttavaa kuulla että säkin olet herkuttelupäivän pitänyt,itse selkeesti jaksan nyt paremmin olla motivoitunut kun on se herkkupäivä :p

Onnea vielä kerran!

Yhteistyössä