Luin sun profiilia, miten oot laihduttanut 60 kg? Millä keinolla ja miten syöt ja paljonko juot vettä päivässä ja kauanko tuohon 60 kg laihduttamiseen meni?Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 13:40 julle ankanpää kirjoitti:OLEN KÄYNYT NYT 5KK KUNTOSALILLA-ENEMPÄÄ EN OLE SYÖNYT KUIN AIKAISEMMINKAAN MUTTA ei ole yhtään kiloja lähteny.tosin senttejä sitäkin enemmän!!olen kuulut kyllä kommentteja sä oot muuttunu eduksesi.siitä hyvä jatkaa...yleensä teen ellipsillä pyöräntapanen missä steppiaskelmat jolla siis voi tehdä eteen tai taaksepäin.sit niillä laitteilla joissa treenataan käsilihaksia ym.joka lähtöön on laitteita.juoksumattokin ok.ja bodybump suosikkini ryhmiä ajatellen. :hug: kaikille kilojen kanssa kamppaileville!
Oikein paljon onnea :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:20 julle ankanpää kirjoitti:kohta on mennyt 2v.syön terveellisesti ja liikun.noin 3ltr vettä päivässä.paljon kuituja ja hedelmii,vihannekset tökkii.en tosiaan halua kiloja takasin,ja tarkkailen kyllä koko ajan.paitsi kerran viikossa mulla on herkuttelupäivä.ja pidän siitä kiinni.mahdun toiseen lahkeeseen toissavuotisiin housuihin!kokoni oli silloin 60.nyt noin 42!!mulla housut tallessa.en halua niihin enää sopivaksi.en ois USKONU ITSESTÄNI,että pystyn tällaiseen..suurin pudottaja titteli oisi kiinnostanu kun ois tullu rahaa.voit kirjoitella!tsemppaan,opastan,tuen!minusta saatte luotettavan ystävän!susanna.viinikainen@saunalahti.fi ps.mulla oli lähtöpaino noin 130kg! :hug: