Laihduttajat hohoi =)

Kymmenen kiloa pitäis pois saada ja pari viikkoa sitten vasta aloitin. Kilon verran pois saanu ja viisi kiloa pois ois eka tavote. Sitten loput viisi vuoden alusta. Nyt ois vuoden loppuun tää eka tavote.

14 kiloa jo aikasemmin tiputtanut, mutta parin vuoden paussi ollut tässä ja loput kymmenen olis aika saada pois.

Surkeasti!! :( :(
Viikon, pari söin hyvin (tai ainakin paremmin kuin yleensä) kun tulosta ei näkynyt, meni hermot ja sorruin. Viikonloppuna söin varmaan 10 000 kaloria :( :(

Viikon, pari söin hyvin (tai ainakin paremmin kuin yleensä) kun tulosta ei näkynyt, meni hermot ja sorruin. Viikonloppuna söin varmaan 10 000 kaloria :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja ei toivoa:

Mitä tarkoittaa että söit hyvin.....
Mahtaako tarkoittaa että söit vähän, pidit itsesi lähes kohtuuttomalla kuurilla. Jos niin on niin ei ihme että söit viikonloppuna paljon.
Syö joka päivä ihan kunnolla, kunnon ruokaa, paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja.
Eehkä jollain "kitu"dieetillä laihtuu, mutta ei paino pysy alhalla kuin muuttamalla elintapoja pysyvästi.

aluksi lähti noi raskauskilot,oli 2kk:ssa pudotettu ja nyt tiputan sitten noita raskautumis kiloja... saisi pudota 10 kiloa. painan 71kg ja tavote nyt aluksi on 65,sit 60 ja 55 olis oikein kiva luku. oon 163cm pitkä,nyt indeksi on 27. olin ensin atkinsilla mutta jostain syystä ei paino pudonnut sillä kun 8 kiloo ja seis. nyt oon vähärasvaisella ruokavaliolla. paino on tippunu hyvin. liikun aika paljon ja sali harrastus lähtee käyntiin tälläviikolla.

Yhteistyössä