Laihduttajana liikkuisitko salilla 4 pv viikossa

• Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti
"Satu"
vai 2 salia vk, 2 aerobista? Tiedän että paino ei putoo jos salilla käyn 4 krt vk, mutta kiinteydyn, näytän peilissä paremmalla. Sit taas 2 krt vk salia, 2 krt vk aerobista niin tyyliin 0,5 kg lähtee painoo jos sitäkään. Ylimäärästä on 22 kg. 2 kk aikaa saada tuloksia aikaan kun kesä tulee.

"vieras"
Jos on tarkoitus tiputtaa kiloja, ehdottomasti myös kestävyysliikuntaa mukaan, lenkkiä, uintia, pyöräilyä, muuta pitkäkestoista ja sali siihen päälle sen pari kertaa viikossa.

Mie ite käyn jumpissa. En saa kuntosalilla yksin treenaten samaa hikeä pintaan. Vaihtelen eri jumppamuotojen välillä: spinning, muokkaus, pilates, tanssilliset jumpat, sitten nää runsaasti kaloreita polttavat hyvin hikiset bodypumpit ja muut.

Olen nyt käynyt kolmena peräkkäisenä päivänä tuplatunnin jokaisena. Tänäänkin tuplatunti. Loppuviikko rennommin yhdellä tunnilla mutta korkeapolttoisia tunteja, lauantaina tupla ja sunnuntaina lepo.

Minusta se liikkumisen laatu on tärkein. Muokkauksessa esim. saan tarpeeksi painoharjoittelua ja spinningissä jalkoja, perustunneilla vatsalihaksia, etten koe kuntosalia tarpeelliseksi. Kuntsilla vaan huijaan itseäni tekeväni kovasti, mutta aika menee lööbäilyyn.

"Satu"
Mie ite käyn jumpissa. En saa kuntosalilla yksin treenaten samaa hikeä pintaan. Vaihtelen eri jumppamuotojen välillä: spinning, muokkaus, pilates, tanssilliset jumpat, sitten nää runsaasti kaloreita polttavat hyvin hikiset bodypumpit ja muut.

Olen nyt käynyt kolmena peräkkäisenä päivänä tuplatunnin jokaisena. Tänäänkin tuplatunti. Loppuviikko rennommin yhdellä tunnilla mutta korkeapolttoisia tunteja, lauantaina tupla ja sunnuntaina lepo.

Minusta se liikkumisen laatu on tärkein. Muokkauksessa esim. saan tarpeeksi painoharjoittelua ja spinningissä jalkoja, perustunneilla vatsalihaksia, etten koe kuntosalia tarpeelliseksi. Kuntsilla vaan huijaan itseäni tekeväni kovasti, mutta aika menee lööbäilyyn.

Mulla tulee hiki salilla. Eka kävelyä 10 min ja sali treenin jälkeen taas 10min. Treenaan suht isoilla painoilla. Tuolla pihalla on niin liukasta etten uskalla mennä käveleen. Tua salil ei oo ryhmäliikunta tunteja, mut ei haittaa..

Yhteistyössä