Laihduttajan ärtymys vol.102 - muut ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Tässä muutaman kymmenen kiloa laihduttaneena olen pikkuhiljaa alkanut kypsyä ympäristön tapaan regoida laihdutukseeni. Ensin ihmiset joko huutavat isoon ääneen miten paljon olen laihtunut tai katsovat silmät pyöreinä. Sitten kysytään miten olen laihtunut niin paljon. Kun kerron laihtuneeni ihan laskemalla kaloreita ja liikkumalla ihmiset eivät meinaa sitä uskoa.
Onko nykyään joku oletus,että laihtuminen tapahtuu poppaskonsteilla?

Kun tieto laihtumisestani ja laihdutuksesta leviää minulle ei tarjoilla enää ruokaa tai herkkuja. Anoppilassakin ruoan aikaan mulle todetaan "no sä et varmaan syökkään tätä meidän ruokaa" no en sitten varmaan..

Sitten huolehditaan kuitenkin "syötkö sä enää mitään" kun kieltäydyn vaikkapa karkista tai jos syön karkkia niin "älä nyt rupea lipsumaan"

Kaikkia tuntuu kiinnostavan mitä laihduttaja syö....helv.

Ensin haukutaan porukalla läskiksi ja sitten kun laihtuu niin sekään ei ole hyvä. Inhoan ihmisiä joita kiinnostaa muiden ulkonäkö niin paljon että avaavat suunsa, murehtikoot jokainen vaan omia läskejään ja syömisiään.

Peesi, sillä erotuksella, että kehuja kyllä saanut ja ihmiset huomanneet laihtuneeni. Sitä tosin toivoinkin ( 30 kiloa lähtenyt ) Anoppi tekee niin terveellistä ruokaa, ettei tarvi miettiä laittaako suuhunsa vai ei. Karkkeja en ala uudestaan syömään, en edes maistaakseni, koska ne ovat mun akilleen kantapääni, enkä halua riskeerata.

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:

On.

Karppaajat ovat tehneet painonhallinasta uskontoon verrattavissa olevan hurmoshenkisen pyhän seurakunnan, jota yhdistää läskin mättäminen ja rasvan juominen ilman liikuntaa. Kun hurahtaneet jossakin vaiheessa huomaavat, että heitä vain huijataan, niin seurakunta julmasti hylkää ja etsii uusia hyväuskoisia toitottamaan ilosanomaa.

Oletko koskaan nähnyt ihmistä, joka olisi onnistunut poppakonsteilla?

Joo, noin se menee ja kun olet ihannepainossa etkä halua kylässä esimerkiksi toista pullaa, niin kommentoidaan ettet vaan laihduta liikaa jne. Ihmiset on useimmiten kateellisia ja toisinaan vaan ajattelemattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:

On.

Karppaajat ovat tehneet painonhallinasta uskontoon verrattavissa olevan hurmoshenkisen pyhän seurakunnan, jota yhdistää läskin mättäminen ja rasvan juominen ilman liikuntaa. Kun hurahtaneet jossakin vaiheessa huomaavat, että heitä vain huijataan, niin seurakunta julmasti hylkää ja etsii uusia hyväuskoisia toitottamaan ilosanomaa.

Oletko koskaan nähnyt ihmistä, joka olisi onnistunut poppakonsteilla?
höpö höpö.. ei oo leipuril nyt ees perus tiedot hallinnassa..

Heh, kuulostaapa tutulta, varsinkin tuo alku. Kai yleinen luulo on, että täytyy olla jokin poppaskonsti, jos näinkin paljon pystyy laihtumaan.
Mä en itse ole noita muita asioita kuullut/huomannut, mutta eräs asia ihmetyttää vielä noiden lisäksi: Se, että usea ihminen käy heti, laihtumistani päiviteltyään, puhumaan miten vaikea sitä painoa on sitten pitää poissa. Hei haloo! Mä laihdutan edelleen, mua ei vielä kiinnosta miten vaikea on sitten pysyä normaalipainossa. Asia kerrallaan. :D Jotenkin tuollainen kommentointi kuitenkin aina saa mielen vähän matalammaksi, ikäänkuin pystyisin laihduttamaan, mutten suinkaan pysymään hoikempana loppuelämää.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
oot vaan ärtynyt kun laihdutat.. tuntuu kaik niin vakavalta.. miks kaikil kerrot et laihdutat..

no kun on 30 kiloa laihduttanu ni ihmiset tuppaavat sen huomaamaan. En viitti huijatakkaan niitä et "otin vaan läskipuvun pois" :D

Juu, tuttua. Jos hoikka ei halua syödä toista kakkupalaa kahvipöydässä, ajatellaan, että hän yrittää kuihduttaa itsensä anorektikoksi. Jos laihduttaja ottaa yhden keksin, syytetään repsahtamisesta ja kaikki on pilalla.

Raskaana ollessa taas mikään ei käy, siinä olotilassa on mahdollista kokea kaikki ajattelemattomuus ja kokea, miltä tuntuu olla julkinen vatsa. Raskaana oleva saa kokea kaiken sen, mitä laihduttaja, hoikka, mielenterveyspotilas, työtön, heikkolahjainen ja monet muut yhteensä. Se on eräänlainen kullminoitumispiste.

Tosi hieno juttu että olet saanut laihdutettua! Omasta kokemuksesta voin sanoa että selkeä laihtuminen aiheuttaa yllättäviäkin kommentteja. Välillä tuli sellainen fiilis että syyllistetään turhamaiseksi jos ja kun olin pitkästä aikaa tyytyväinen oloonsa ja ulkonäköönsä. Ihan kuin onnistumisesi olisi jotain muilta pois?! Älä pahoita mieltäsi.Koirat haukkuu ja karavaani kulkee

Näinhän se menee.. ensimmäisen 10kg jälkeen ensimmäiset ihmiset alkaa huomaamaan, et oot laihtunut.. sitten aletaankin jo sanomaan, että älä nyt vaan enempää laihduta.. vaikka jäljellä olisi vielä 20kg.
Itse ajattelin tällä kertaa olla mainitsematta kenellekkään pudotettujen kilojen määrää.. mitäs se niille kuuluu..

Yhteistyössä