vierailija
Muutin ruokavaliota ja aloitin säännöllisen liikunnan. Nyt paino tippuu hirvittävää vauhtia. Mitä ihmettä?
Se johtuu nestetasapainostakyllä mutta tätä jatkuu jo kolmatta viikkoa.Ne yksittäiset mittaukset ei kerro paljoakaan. Paino voi vaihdella kiloja ilman että olet laihtunut yhtään.
Kannattaako jatkaa näin?Tuo on aika lailla maksiminopeus. Alkuun lähtee nopeammin kun mahdolliset turvotukset poistuvat ja aineenvaihdunta on vielä mitoitettu aikaisemman painon mukaan. Siitä se sitten tasoittuu. Oikein lihavat ihmiset pystyvät pudottamaan alkuun jopa 10 kg viikossa, mutta se on vain sitä alkushokkia keholle.
Kannattaa mikäli olo on hyvä ja energinen. Jossain vaiheessa alentunut paino ja uusi laihduttava ruokavalio ja liikunta löytävät tasapainotilan ja painon putoaminen hidastuu tai loppuu. Oleellista on se, että et ole ihan nälkäkuurilla. Se on tietenkin nopeampaa painon putoamisen kannalta, mutta helposti johtaa jojoiluun.Kannattaako jatkaa näin?
Katso ettei oo nitraattia missään kun siitä tulee anemiaKannattaako jatkaa näin?
Mikä sapuskoissa muuttui?Muutin ruokavaliota ja aloitin säännöllisen liikunnan. Nyt paino tippuu hirvittävää vauhtia. Mitä ihmettä?
Siihen, mihin tahtiin painoa lähtee vaikuttaa suuresti lähtöpaino. Jos ylimääräistä rasvaa on paljon, niin kyllähän sitä sitten lähteekin.Muutin ruokavaliota ja aloitin säännöllisen liikunnan. Nyt paino tippuu hirvittävää vauhtia. Mitä ihmettä?
Mistä ne sulle on kertyneet?Joo mul lähti 16kg aika nopeesti. Viellä on pudotettavaa ja onneks sali taas aukeaa viikonloppuna. Ollu kaksviikkoa kiinni. Sotki treeni kuvioita
Sokerit ja rasvat minimiin, roskaruoka kokonaan pois, vähemmän hiilareita ja enemmän proteiinia.Mikä sapuskoissa muuttui?
Nooh pitkä stoori mut epäilen lääkitystä olin sairaalas muutaman kuukauden ja silloin tuo tuli nyt painan 120kg. Tavote 95kgMistä ne sulle on kertyneet?
Sairaalassa helposti lihoo, jos dieetti ei ole tarkkaan mitoitettu. Monesti ne kyllä yrittävät kyllä katsoa kaloreita ainakin lihavilla potilailla, mutta silti se passiivinen elämä nostaa äkkiä painoa.Nooh pitkä stoori mut epäilen lääkitystä olin sairaalas muutaman kuukauden ja silloin tuo tuli nyt painan 120kg. Tavote 95kg
Joo mut mä aina huitelin 85-95kg. Siellä ei ees annokset ollu isoi ja empä herkutellutkaan silti nousi nopeesti 46kg ihan mahdotonta muutamas kuukaudes noin lihoo.Sairaalassa helposti lihoo, jos dieetti ei ole tarkkaan mitoitettu. Monesti ne kyllä yrittävät kyllä katsoa kaloreita ainakin lihavilla potilailla, mutta silti se passiivinen elämä nostaa äkkiä painoa.
Saako kysyä mikä lääke on noin järkky?Joo mut mä aina huitelin 85-95kg. Siellä ei ees annokset ollu isoi ja empä herkutellutkaan silti nousi nopeesti 46kg ihan mahdotonta muutamas kuukaudes noin lihoo.
Etureisi ja pohje on helppo jännitellä. Kun treenaa salilla ei paino välttämättä laske ja voi helposti noustakin. Jos samaan aikaan kiinteytyy, niin vaatekoko pienenee silti.mun paino ei muutu mihinkään vaikka syön terveellisesti ja käyn salilla. mutta huomaan kyllä että käsissä näkyy lihaksia jos jännitän ne, se on hauskaa. en tiedä onko muualla kun en keksi miten jännitellä muita lihaksia.
Zyprexa. Oli 5vuotta injektio nyt pillereitä kaks päiväs. Mulle ongelma ku kuitenkin tunnen voimakkaasti ni toi lääke supistaa tunteita ja musta puuttuu siis jotainSaako kysyä mikä lääke on noin järkky?
Painonnousu on tunnettu sivuvaikutus.Zyprexa. Oli 5vuotta injektio nyt pillereitä kaks päiväs. Mulle ongelma ku kuitenkin tunnen voimakkaasti ni toi lääke supistaa tunteita ja musta puuttuu siis jotain
Juuh mut se auttoi päänsisäisiin ongelmiin mitä oli vuosia sitten. Nyt on paljon rauhallisempaa. Siis mun pää oli tosi kaaoottinen ensin syvä monen vuoden ihana rakkaus pärinä muuttui synkäksi ajaksi. Mut nyt lipsuin tein mulle ja iskälle pitsan helppoa se pohjan teko ja hyvää tuli nyt kattelen rocketmaniaPainonnousu on tunnettu sivuvaikutus.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat