Laihduttaako tupakointi?

vierailija
Kertokaa minulle pitääkö väite paikkansa vai ei? Mies on vuoden poltellut ja paino menee alas kun lehmänhäntä. Ja syö kyllä ihan samanlaista ruokaa kun ennenkin. Vai voiko kenties stressi olla lahtumisen syy? Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että syy laihtumiseen on juuri tupakointi, mutta voihan syitä olla muitakin :/
joo laihduttaa itse poltan tupakkaa eikä tulisi mieleenikää lopettaa eikä lähtiä johonki typerälle lenkille eli olen hoikka tupakoitsija
 
vierailija
Tupakka vie haju-ja makuaistin ruokaan, ei pysty nauttimaan ruuasta samalla tavalla kuin tupakoimaton.
Paino voi nousta myös sen takia, että tarvitsee tupakan sijaan jotain suuhun pantavaa.
 
vierailija
kyllä muuten pitää hoikkana on kokemusta poltan askin päivässä olen hoikka välillä olin polttamatta mutta alkasin uudestaan kun alkoi paino pousta en halua yhtään ylimääräistä kiloa itselleni tupakoinnin lopettaminen nostaa painoa kun sen tulee korvattua napostelulla
 
vierailija

Tupakoivilla saattaa olla epäterveellisemmät ruokavalinnat kuin tupakoimattomilla ylipäätään.
Tupakoimattomat yleensä myös elävät muutenkin terveellisemmin ja katsovat ruokavaliotaan.
 

Yhteistyössä