Laihdutaan!

• Viestiketjun aloittaja Meijuska harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Meijuska harmaana
Noniin, nyt ois aika alottaa laihutus, jos meinaa päästä ees lähelle "uikkarikuntoa"! Laitetaan samalla tavalla ylös kun painonvartijoissa, esim. -200g, +500g jne... Ei tartte käyä kalliissa ryhmissä, ja silti ois tavallaan oma ryhmä, siis täällä palstalla. Eikä oo mitään hyötyä huijata, koska emmehän tunne toinen toisiamme, siinä huijais siis vaan itteään, eikä siitä oo kun haittaa! Siis, pudotukset ja nousut muutaman päivän välein tänne ylös! :wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:51 Meijuska harmaana kirjoitti:
Noniin, nyt ois aika alottaa laihutus, jos meinaa päästä ees lähelle "uikkarikuntoa"! Laitetaan samalla tavalla ylös kun painonvartijoissa, esim. -200g, +500g jne... Ei tartte käyä kalliissa ryhmissä, ja silti ois tavallaan oma ryhmä, siis täällä palstalla. Eikä oo mitään hyötyä huijata, koska emmehän tunne toinen toisiamme, siinä huijais siis vaan itteään, eikä siitä oo kun haittaa! Siis, pudotukset ja nousut muutaman päivän välein tänne ylös! :wave: :wave: :wave:
:wave: :wave: :wave: Täällä ilmoittautuu yksi laihduttaja. ;) Aloitin torstaina painonvartijoissa ja tänään kävin puntarilla ja 500g oli paino pudonnut.Minäkään en käy niissä punnituksissa vaan kotona puntaroin ja lasken pisteet. =)

Meijuska harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:54 sähäkkä kirjoitti:
\
:wave: :wave: :wave: Täällä ilmoittautuu yksi laihduttaja. ;) Aloitin torstaina painonvartijoissa ja tänään kävin puntarilla ja 500g oli paino pudonnut.Minäkään en käy niissä punnituksissa vaan kotona puntaroin ja lasken pisteet. =)

Sama täällä, torstaina alotin. nyt -400. Hyvä myö!!
:p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:55 Meijuska harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 21:54 sähäkkä kirjoitti:
\

Sama täällä, torstaina alotin. nyt -400. Hyvä myö!!
:p
Pidetään lippu korkealla ja vaihdetaan kuulumisia. ;) Eikä anneta periksi vaikka kuinka vaikeaa olis.Kyllä se siitä paino lähtee laskemaan. :whistle:

wiia
mä mukaan.... Painoani en pysty sanomaan edes täällä julkisesti, mutta painon muutokset (toivottavasti siis -merkkiset) voisin infota! 1.11 olen alkanu pv-dietin ja n.9kg on puuuuuis.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 22:04 wiia kirjoitti:
mä mukaan.... Painoani en pysty sanomaan edes täällä julkisesti, mutta painon muutokset (toivottavasti siis -merkkiset) voisin infota! 1.11 olen alkanu pv-dietin ja n.9kg on puuuuuis.
Wautsi! =) Hienostihan on kilot puonnu!! En miekään lähtöpainoani täällä mainitse, e-hen :snotty:

piiukka
Aloitin 1.1. ja nyt on pois 3 kiloa. 7 kiloa vielä pitäis saada pois ennen kesäkuuta. Helppoa on tuo laihdutus ollut tähän asti, kun olen jättänyt kaikki namit tyystin pois! Ja joka päivä olen alkanut hiihteleen! =)

Yhteistyössä