"Laihduin 20 kiloa"-julkkisäidit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulimieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulimieli

Vieras
Ärsyttääkö muita nämä lööpeissä killuvat ex-missit jotka hehkuttavat laihtuneensa vauvan jälkeen yli 20 kiloa tms.? Kai sitä nyt prkl laihtuu takas omiin mittoihinsa, jos on kiloja tullut raskauden aikana eka reippaat kaksikymmentä. Ei niitä ainakaan varteen kannata väkisin jättää.

Kilojen karistaminen pois oli minulle ainakin itsestään selvyys, kun tuon reilut 20 kiloa sain...en ole ajatellut sen olevan mikään sankariteko....

Ymmärsiköhän kukaan jutun pointtia...?

Juu. Itse samaa ihmettelin tämän missi-Elinan kohdalla joka oli LAIHTUNUT yli 20 kiloa synnytyksestä. Ohhoh.. Onpas ihmeellistä. Siihen ei varmaan kovin moni pysty :headwall:

Minusta pikemminkin ihmeellistä että miten niin hoikka nainen saa haalittua itselleen yli 20 raskauskiloa...?

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Juu. Itse samaa ihmettelin tämän missi-Elinan kohdalla joka oli LAIHTUNUT yli 20 kiloa synnytyksestä. Ohhoh.. Onpas ihmeellistä. Siihen ei varmaan kovin moni pysty :headwall:

Minusta pikemminkin ihmeellistä että miten niin hoikka nainen saa haalittua itselleen yli 20 raskauskiloa...?

Eikös hoikille kerrykin helpommin noita kiloja?

Jotain kirjoitettavaahan lehtien pitää keksiä. Varmaan ovat yrittäneet keksiä kiinnostavan otsikon lehdessä, kun jutun pitää erottua muista. Olen kyllä samaa mieltä, ettei "laihduin 20 kiloa" ole mitenkään onnistunut, kun itselläni lähti synnytyksen jälkeen kahdessa viikossa noin 20 kiloa. Oli sen verran paljon turvotusta ja lapsivettä.

En tiedä ärsyttääkö (ei vois vähempää kiinnostaa...), mutta ei munkaan mielestä siinä mitään ihmeellistä ole. Molemmissa raskauksissa tuli yli 20 kg, ja parissa kuukaudessahan ne lähtivät tekemättä mitään.

Niinpä. Eihän ne lähtöpainosta oo laihtunut 20kiloa.
Itel tuli 6 kiloa raskauden aikana, "laihduin" nuo 6kiloa samalla kun vauva syntyi ja vielä 15kiloa lähtöpainosta. Tosin kaikki tullu takas korkojen kanssa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:

Eikös hoikille kerrykin helpommin noita kiloja?

En usko että sillä on tekemistä mitään hoikkuuden kanssa. Ihan aineenvaihdunnasta riippuu. On hoikkia joille ei kerry kuin pakolliset, ja on hoikkia joille kertyy paljon. Ja on pulleita joille kertyy paljon ja pulleita joille kertyy vain pakolliset.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellä Alapää-Pimpero:

Ei se ole vaikeaa... Helposti kiloja tulee, ainakin mulle ja helposti ne aina lähteekin.

Joo, helposti tulevat, ei siihen edes mitään mässäilyä tarvita. Normaalisti pystyn syömään mitä vaan, enkä liho.

Yhteistyössä