Laihaluikkujen ja lanteettomien lasten housut

Mistäpäs ootte löytänyt housuja (siis farkkua ym. ei mitään collegehousuja tai verkkareita) omille laihaluikkusillenne joilla ei ole lantiota ja pitkät jalat? Meillä sekä tyttö että poika tarviis 122cm farkkuja sun muita ns. parempia housuja ja AINA (ellei oo säädettävä vyötärö) käy niin että kun housuissa on riittävästi pituutta, vyötäröllä on väistämättä yli 5cm tyhjää ja ei se vyökään kamalan kauniin näköinen ole kun se ruttuaa housunvyötärön alleen :x Lisäksi vyö on aika hankala eritoten tuolla 4.5v likalla vessakäyntejä ajatellen :|
 
Nalkuttava Talonmies
Mun lapseni varmaan ei ole mikään malliesimerkki laihaluikkusesta. Mutta ehdotukseni on (kapeata tai säädettävää) on esim metsola tai lego. Henkkamaukallakin on säädettävää vyötäröä.
 
Mun mielestä H&M on semmonen aika suoramallinen farkuissaan, et kiristysvyötärön kans ne on kyllä aika hyvät meidän pitkäjalalle. Joutuu vaan ottaa kokoa isomman yleensä et riittää se lahjemitta.
 
Henkkamaukalta löytyy niitä, missä säädettävä vyötärö.
Tosin nekin saattaa sitten jäädä pussittamaan tyhmän näköisesti, vaikka kiristämällä jalassa pysyvätkin :/

Seppälästä ostin likalle viininpunaiset sammarit, jotka on tosi hyvät. Kapoinen malli, ei tarttenut paljon edes sitä säätökumpparia kiristää ja istuvat kivasti.
Mutta ei niitä kyllä oikein tahdo muuten ainakaan täältä syrjäkyliltä löytyä, tosin ei noi meidän muksut hirveästi farkkuja tms. käytäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mun lapseni varmaan ei ole mikään malliesimerkki laihaluikkusesta. Mutta ehdotukseni on (kapeata tai säädettävää) on esim metsola tai lego. Henkkamaukallakin on säädettävää vyötäröä.
Kun mä haluaisin nimenomaan housut jotka olis jo valmiiksi istuvat eikä aina säätöjen varassa. Sitten kun se kuminauha sieltä poksahtaa rikki niin ne housut jää käyttämättä ku saamattomana en saa sitä vaihdettua uuteen :ashamed: :/ :whistle: :LOL: Sitten kun on se säätökin ja jos sen joutuu pienimmälle säätää niin voi kukkelinkuu mitkä rutut :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eikös Name It ole myös aika kapoista mallia. Ainakin yhdet collegehousut meillä olleet käytössä ja tykkäsin kun oli kapea vyötäröstä.
Täytyypä käydä katsomas tuosta yhdestä paikallisesta liikkeestä, missä myydään, tai on ainakin myyty, name it:iä, olisko siellä mitään sopivaa. Nuo h&M sun muut kun on aina sitten naapuripaikkakunnalle lähdön paikka.
 

Yhteistyössä