Laihalle pojalle housut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sleeping

Vieras
Muistan, et tääl joskus oli noita liikkeitä ja merkkejä, joista löytyy laihoille pojille housuja, mutten tajunut kirjoittaa ylös. Nyt on kaikki nuo housut polvista rikki ja haluaisin ostaa uusia. Mistä? Tarvittais nimenomaan farkkuja ja vähän parempia housuja. Ei kuitenkaan liikaa sais maksaa.

Benettonilta on löytyny meidän hoikkavartiselle pojalle sopivia farkkuja. Lindexiltä tyttöjen puolelta löytyy pitkiksiä (ruskeita ja mustia).
Vielä kun löytäis tarhaan collegehousuja joissa suht kapea vyötärö.

Joo, vinkkejä vastaanotetaan! Nykyään monissa collareissa ei oo enää ees sitä kiristysnauhaa vaan kaikki pöksyt on tehty "pyöreämmille" lapsosille.. Esim. cittarin ja prisman omia merkkejä on turha pukea meän pojalle, kun valuvat vaan jalasta..

Lindexiltä mä löydän joskus, farkkujakin. Mutta niistä saa kyllä pulittaa sen parikymppiä ja risat. Liekö se halpa, kun eihän ne kauaa sit lahkeista riitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja purnukka:
oon löytäny meiän pojalle farkkuja missä on kuminauha vyötärön sisäpuolella piilossa, tosi kätevät...kaupat tarjoustalo, henkkamaukka, prisma...

Mun mieletä ei riitä, että on vaan se kuminauha, kun muuten roikkuu ikävännäköisesti päällä.

Olen tänä syksynä ostanut laihalle ekaluokkalaiselleni Citymarketista muutamat housut, joissa on vyötärön sivuilla kuminauhat ja napit, joista vyötäröä on helppo säätää. Ovat ikään kuin puuvillafarkkuja, tummat käyvät vaikka juhliinkin. Ostin myös vuorilliset "säätövyötäröiset". Ovat ihan Lotta&Lassi -mallistoa, maksoivat molemmat mallit 9,90 ?. Ovat olleet erinomaisia kouluhousuja!

Alkuperäinen kirjoittaja Laihan pojan äiti:
Ehdoton ykkönen on EXIT merkkiset housut.. Hinta/laatu suhde hyvä! Farkut esim. 14.90-19.90 euroa
Kivannäköisiä ja hyviä housuja!!!
Meillä on kanssa paljon EXIT merkkisiä samoin Espritiä. Ja Lindexiltä on kanssa löytynyt kapeampaa mallia.

Ostin tänään cittarista kahdet (120 cm), farkut joissa tosi tiukka kuminauha selän puolella, ja sellaset joissa sisäpuolella kiristettävä kuminauha. No joo lahkeet lepattavat, mutta pääasia että pysyvät vauhdissa mukana =)

Yhteistyössä