laiha=epäseksikäs?

• Viestiketjun aloittaja luuviulu
  • Ensimmäinen viesti
luuviulu
makujahan on monenlaisia mutta mutta haluaisin kuulla yleensä miesten mielipiteitä naisen vartalosta.
Olen laihtunu 15kg ja olen nyt normaalipainoinen. Kroppani on kyllä kiinteä, iho ei roiku vaikka olen laihtunut. Itse nautin omasta hoikistuneesta kropastani. Olen huomannut, että esim lantion luut tulevat nyt paremmin esille ja tuntuuitsestäkin aika oudolta kosketella luita entisen läskikerroksen tilalla.
Mieheni on alkanut huomauttelemaan, etten saa enempää laihtua, ei hän toki ole valittanutkaan uudesta ulkomuodostani.
Olen mymmärtäny, että miehet yleensä ottaen pitävät hieman pyöeämmästä vartajosta. Rintani kyllä oat edelleen samaa c-kuppia. Joskus kuulee juttuja, ettei ole kiva paneskella, jos luut ottaa vastaan...
Olen nyt 166cm ja painan 60kg.

Pääasia se kai on että itse nauttii, ja ainakin mulle on tullut lisää itseluottamusta. Yleensä en näyttele mielelläni omaan vartaloani, mutta nyt ole jopa ostanut kesäksi uudet bikinit.

Miten määrittelet että laiha on epäseksikäs?

Eiköhän se seksikkyys tule naisesta ja hänen omasta hyvästä itsetunnosta .

Lihava tai laiha ihmisestä itsestään on seksikkyys kiinni. Siihen ei tarvita rintoja tai vaatteita. Hymyile ole ylpeä kropastasi :)

Minä ainakin kannan kroppaani ylpeästi eikä ole c-kupin rintoja:)

Mieltäni myös piristää se että harrastan liikuntaa ja tiedän että peppuni on kiinteä ja sopivan pyöreä se tekee jo oloni seksikkääksi.

Mieheni kehuu ja on todella tyytyväinen siihen että ollaan löydetty toisemme.

Hän aina sanookin jos rinnoista puhe tulee että pienet rinnat on hänen mielestä seksikkäät;)
Eikä ikinä hyväksyisi että laittaisin silikonit, enkä laitakaan;)

Kyllä laihuus on ehkä hieman epänaisellista.. anteeksi vaan naiset!

Minä näen naiseuden muotoina ja pehmeytenä.. olisi kamala hyväillä luukasaa!

Mutta tietenkin seksikkyys syntyy monesta asiasta. Esim. itsevarmuus tekee naisesta seksikkään

Vaimoni on 165cm ja paino salaisuus ( alle 70kg kuitenkin) ja d75. Hän on mulle Venus!!

miuz
Musta ihan kuulostaisi että mies ihan sen vuoksi sanoo ettet saa laihtua enempää, koska huolehtii susta, eikä halua sulle anoreksiaa tms. Varmasti tykkää ulkonäöstäsi, etkä kyllä noilla mitoilla mikään LIIAN laiha ole. Pitää muistaa ettei tee ruuasta ja vartalosta liian isoja asioita, jotta pysyy terveenä. =)

Horny Man
B) Semmoinen pikkaisen muodokas/pullea/pyöreä nainen saa k.lun kivikovaksi :p

Kokemuksia on laihemmistakin naisista ja ehdottomasti parhaimpia kokemuksia olen kokenut hieman kookkaimpien naisten kanssa.

Uh... Himottaa pelkkä ajatuskin pienestä rietastelusta uhkean daamin kanssa :p

hyi hitto
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 14:46 hops kirjoitti:
Oon saman pitunen ja painan 46kg...joten et sä mikään luuviulu oo ku en mäkään oo....ja mies tykkää:)

Hyi hitto että oot laiha. Mä en tykkäis. Et takuulla ole normaalin näkönen.
Yök !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 12:08 hyi hitto kirjoitti:
\
Oon saman pitunen ja painan 46kg...joten et sä mikään luuviulu oo ku en mäkään oo....ja mies tykkää:)

Hyi hitto että oot laiha. Mä en tykkäis. Et takuulla ole normaalin näkönen.
Yök !
Kyllä on törkeästi sanottu :/ Mistä tiedät että kyseinen henk. on liian laiha,siitäkö että kertoi pituuden ja painon? Meitä ihmisiä on aika moneen,tiedät varmasti :eek: Tiedätkö et lihas painaa enemmän kuin läski??? Ihmisen paino koostuu niin monesta. Toisilla luusto suuri, lihakset,neste,rasva ja toisilla vaik painoa enemmän voi olla todella hoikka tai vaik todella isokokoinen.Ihanne paino indeksit on, mut jos henk. itse tyytyväinen ja voi hyvin , silloin kaikki hyvin
;)

Hänelle on luultavasti ihan sama mitä mieltä olet ,hänellä on mies joka rakastaa häntä juuri tuollaisena.

Jokaiselle meille löytyy oma kulta ja omalla tavalla jokainen on seksikäs.

Entäs sinä ?

hyi hitto
No ensinnäkin mä oon mies. Ja toiseksi, vastasin kysymykseen onko laiha epäseksikäs. Mun mielestä on. En arvostellut rakastaako ton naisen mies sitä vai ei. Mullakin on kai oikeus omaan mielipiteeseen.

Olen pannut laihaa naista ja on kuin ois risukasan päällä maannu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 05:48 hyi hitto kirjoitti:
No ensinnäkin mä oon mies. Ja toiseksi, vastasin kysymykseen onko laiha epäseksikäs. Mun mielestä on. En arvostellut rakastaako ton naisen mies sitä vai ei. Mullakin on kai oikeus omaan mielipiteeseen.

Henkilökohtaisesti ilmoitit mielipiteesi kyseistä henk. kohtaan.

Ja hyvin selvästi ilmoitit kantasi sillä ;)

Andy
kyllä laiha on mulle seksikkäämpi. onneksi meitä on jokajunaan, mää en vaa tykkää löysästä pers eestä tai t isseistä. timmi ja vähän lihaksikas, kuitenki enemmän rintaa pitää olla ku a-kuppi. pitkät jalat plussaa.

Wulff
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 05:48 hyi hitto kirjoitti:

Mä olen eri mieltä tosta risukasa asiasta. Minun mielestä laiha ja kevyt nainen (huom nainen ei tyttö ) on kevyt käsitellä ja notkea yleensä moneen suuntaan. Joten on mukava nostaa kevyt nainen seinää vasten ilmaan (nainen kietoutuu miehen ympärille) ja samalla työntää hitaasti kova k. sisään pohjille saakka, samalla kun kannattelet (puristelet) naista pakaroista. Ainakin minä tykkäsin ja kevyt nainen nautti, tärinästä päätellen.
En minä ainakaan jaksaisi isoa naista kannatella pitkään ilmassa ja samalla #&%?$!* rajusti. Parempi kevyt kuin raskas nainen ja tiukka peppu.... se saa viisarin värähtämään.

Mies vaan
\
Olet ehdottomasti liian laiha. Sinä et varmasti näytä minun (tai monenkaan) muun miehen silmään hyvältä. Painoindeksisi on 16,7 mikä on ehdottomasti liian vähän. Lihota itseäsi ainakin se 5 kiloa, niin saat lisää muotoja ja vartalosi näyttää varmasti paremmalta.

Lainattuna suoraan tohtori.fi palvelusta:
Kun painoindeksin arvo on alle 17, voidaan puhua merkittävästä alipainosta ja arvon ollessa alle 15 sairaalloisesta alipainosta. Alipaino altistaa luukadolle eli osteoporoosille.

hops vielä
Vai risukasa:)...joopa joo....harrastan kestävyysurheilua (juoksua), joten olen hoikka, mutta myös lihasta löytyy (siis sen verran et näkee et mä oon hoikka koska urheilen enkä syntymähoikka)...en oo riuku, toki tisut vaan 75B...

no jokaisella oma mielipide asiasta onko laiha epäseksikäs, ite oon tyytyväinen kroppaani, makkaroita ei oo ja näytän mielestäni timmiltä ja sitä paitsi jos mieskin painaa vaan 61kg, ni ei mun tästä paranis lihookaan....ei mies painostani huolimatta jaksa mua nostaa seinää vasten sekstailtaessa:)....

nim. 27vuotias äiti:)...

P.S sitä paitsi suurin osa mun tuntemista äideistä (vuosi synnytyksen jälkeen) on ylipaisuneita, joten ennemmin näin:)...

\
Kyllä 46 kg nainen on ihan tytön mitoissa :x Kyllä naisen ainakin 65 kg tarvii painaa, eikä anorektikolta kukkakepiltä pikku tisuineen :eek: :x

mmmh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 13:13 Vieras kirjoitti:
\
Kyllä 46 kg nainen on ihan tytön mitoissa :x Kyllä naisen ainakin 65 kg tarvii painaa, eikä anorektikolta kukkakepiltä pikku tisuineen :eek: :x
Melkeinpä peesi tähän. Tosin oma naiseni painaa jotain 55 ja pituutta noin 160senttiä, hän on mun mielestä juur sopiva.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 14:26 luuviulu kirjoitti:
makujahan on monenlaisia mutta mutta haluaisin kuulla yleensä miesten mielipiteitä naisen vartalosta.
Olen laihtunu 15kg ja olen nyt normaalipainoinen. Kroppani on kyllä kiinteä, iho ei roiku vaikka olen laihtunut. Itse nautin omasta hoikistuneesta kropastani. Olen huomannut, että esim lantion luut tulevat nyt paremmin esille ja tuntuuitsestäkin aika oudolta kosketella luita entisen läskikerroksen tilalla.
Mieheni on alkanut huomauttelemaan, etten saa enempää laihtua, ei hän toki ole valittanutkaan uudesta ulkomuodostani.
Olen mymmärtäny, että miehet yleensä ottaen pitävät hieman pyöeämmästä vartajosta. Rintani kyllä oat edelleen samaa c-kuppia. Joskus kuulee juttuja, ettei ole kiva paneskella, jos luut ottaa vastaan...
Olen nyt 166cm ja painan 60kg.

Pääasia se kai on että itse nauttii, ja ainakin mulle on tullut lisää itseluottamusta. Yleensä en näyttele mielelläni omaan vartaloani, mutta nyt ole jopa ostanut kesäksi uudet bikinit.
Ihanhan sinä olet sopiva :) itsekkin olen 162/55 ja eipä miehenikään ole valittanut

Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 23:36 Nainen kirjoitti:
Hei älkääs nyt toisten painoja analysoiko näkemättä. Pääasia, että itse passaa itselleen eikä oma mieskään suurempia narise.
Asiaa!! Seksikkyys lähtee aivan muista asioista kuin ihmisen painosta! ;)

Wulff
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 12:39 hops vielä kirjoitti:
Vai risukasa:)...joopa joo....harrastan kestävyysurheilua (juoksua), joten olen hoikka, mutta myös lihasta löytyy (siis sen verran et näkee et mä oon hoikka koska urheilen enkä syntymähoikka)...en oo riuku, toki tisut vaan 75B...

no jokaisella oma mielipide asiasta onko laiha epäseksikäs, ite oon tyytyväinen kroppaani, makkaroita ei oo ja näytän mielestäni timmiltä ja sitä paitsi jos mieskin painaa vaan 61kg, ni ei mun tästä paranis lihookaan....ei mies painostani huolimatta jaksa mua nostaa seinää vasten sekstailtaessa:)....

nim. 27vuotias äiti:)...

P.S sitä paitsi suurin osa mun tuntemista äideistä (vuosi synnytyksen jälkeen) on ylipaisuneita, joten ennemmin näin:)...

Juostaan täälläkin pitkästi,
tekisikö mieli kokeilla ilmassa selkä seinää vasten ?

hyi hitto
Huokaus. Taas pitää palata asiaan.

Mä EN sanonu SUA risukasaksi, VAAN sanoin panneeni joskus tosi laihaa naista ja sanoin että SE oli kuin ois risukasassa ollu.

Menikö NYT perille. En oo sua nähnyt, mutta vaikutat kilot / pituuteen nähden kyllä TOSI laihalta kuten toi painoindeksikin kertoo, jonka joku tossa laittoikin.

Mitenhän tän nyt laittais että saa oman mielipiteen esille. EN pidä laihoista naisista, koska erittäin harvoin ovat naisellisia, naisellisia nimenomaan siinä mielessä mitä minä pidän naisellisena.

Yhteistyössä