F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Muuten oisin voinu jopa harkita mut kun rv36 niin taidan jättää väliin tällä kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Jaa tuli sitten koti ilta taaskin =(
Ja mieskin olis ollut niin suostuvainen olemaan kotona poikien kanssa, kun en ole pariin vuoteen ollut missään =(
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Jaa tuli sitten koti ilta taaskin =(
Ja mieskin olis ollut niin suostuvainen olemaan kotona poikien kanssa, kun en ole pariin vuoteen ollut missään =(
Mustasaaren puolella tuli vettä kuin aisaa, ei rännit ehtinyt kaikkea vetää, sähköt katkeili pariin otteeseen....
Mittarissa +12 enää.
Sori että en viitsi lähteä, huomenna on niin rankka päivä että ei tänään voi yhtään valvoa, sunnuntaina vietetään mun paapan 85-v juhlia meillä ja minä olen "pitopalvelun" emäntä.
Mutta hei toisella kertaa voin ihan hyvin lähteä, pistä nimimerkki mieleen ja huhuile uudelleen mutta älä tänä viikonloppuna.Jos siis tälläinen "vanhus" seuraksi kelpaa, kaljaa en juo, siideri kyllä uppoaa ja uusiin ihmisiin kiva tutustua. =)
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kyllä yksinkin voi mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Jaa tuli sitten koti ilta taaskin =(
Mustasaaren puolella tuli vettä kuin aisaa, ei rännit ehtinyt kaikkea vetää, sähköt katkeili pariin otteeseen....
Mittarissa +12 enää.
Sori että en viitsi lähteä, huomenna on niin rankka päivä että ei tänään voi yhtään valvoa, sunnuntaina vietetään mun paapan 85-v juhlia meillä ja minä olen "pitopalvelun" emäntä.
Mutta hei toisella kertaa voin ihan hyvin lähteä, pistä nimimerkki mieleen ja huhuile uudelleen mutta älä tänä viikonloppuna.Jos siis tälläinen "vanhus" seuraksi kelpaa, kaljaa en juo, siideri kyllä uppoaa ja uusiin ihmisiin kiva tutustua. =)
No vanhus minäkin vm.- 70, mies -72 ja pojat -89, -01 ja - 07. =)
Kaverit vähissä, yks ainoostaan enää asuu Vaasassa, muut hävinneet miestensä perässä ties minne.
Uusia ystävyyksiä otetaan mielellään vastaan =) Laitas sinäkin nimimerkki muistiin, niin voi kysellä tarvittaessa seuraksi =)
En tosiaan ole ollut missään n.kahteen vuoteen, joten olis ihan kiva käydä välillä vaikka terassilla istahtamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Luin vähän väärin, luin että lähtiskö joku vessasta oluelle. Taitaa olla mulla jonkin sortin lukihäiriö
Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Jaa tuli sitten koti ilta taaskin =(
Mittarissa +12 enää.
Kaverit vähissä, yks ainoostaan enää asuu Vaasassa, muut hävinneet miestensä perässä ties minne.
Uusia ystävyyksiä otetaan mielellään vastaan =) Laitas sinäkin nimimerkki muistiin, niin voi kysellä tarvittaessa seuraksi =)
En tosiaan ole ollut missään n.kahteen vuoteen, joten olis ihan kiva käydä välillä vaikka terassilla istahtamassa.
Ainii, ethän sä oikeen voi mun nimimerkkiä laittaa muistiin, kun en ole kirjautunu.... Mutt laitan sulle YV:tä kirjautuneena, niin laita muistiin, jos joskus seuraa kaipaat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja -:Kyllä yksinkin voi mennä.
Minä en ole sen tyyppinen ihminen, että yksin lähtisin, ku ei kuitenkaan ketään tuttua löydy mistään ja yksin vähän tyhmää istua jossain
Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Jaa tuli sitten koti ilta taaskin =(
Mittarissa +12 enää.
Ainii, ethän sä oikeen voi mun nimimerkkiä laittaa muistiin, kun en ole kirjautunu.... Mutt laitan sulle YV:tä kirjautuneena, niin laita muistiin, jos joskus seuraa kaipaat =)
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja -:Kyllä yksinkin voi mennä.
Minä en ole sen tyyppinen ihminen, että yksin lähtisin, ku ei kuitenkaan ketään tuttua löydy mistään ja yksin vähän tyhmää istua jossain
Kannattaisiko opetella. Läheisriippuvaisuus on kamala tauti.
Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja -:Kyllä yksinkin voi mennä.
Ai, läheisriipuvaisuudestako se onkin kiinni?
Musta vaan ei tunnu kivalta istua oluella jossain yksinäni.
meinaatko että joku mun seuraani sitten tuppautuu yhtäkkiä?
Taidat olla kotosin jostain muualta, kun pohjanmaalta?
Täällä kun tunnetusti karsastetaan vieraita ihmisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Faroksellekko?:Alkuperäinen kirjoittaja -:Kyllä yksinkin voi mennä.
Tämä on muuten ihan totta! On ollut sopeutumista muualta Vaasaan muuttaneena! Kun ei aina muista, että ihmiset saattaa säikähtää, jos niille alkaa puhua...! Jotkut menee ihan kipsiin... Piru, että on outoa sakkia.
Ai, läheisriipuvaisuudestako se onkin kiinni?
Musta vaan ei tunnu kivalta istua oluella jossain yksinäni.
meinaatko että joku mun seuraani sitten tuppautuu yhtäkkiä?
Taidat olla kotosin jostain muualta, kun pohjanmaalta?
Täällä kun tunnetusti karsastetaan vieraita ihmisiä =)
Joo täällä katsotaan todella pitkään jos ventovieras ihminen avaa suunsa ja juttelee sulle...Tosi on!
Vastasin sulle ja nyt painun pehkuihin!