lähtisittekö lomalle tänä syksynä, vai keväällä meidän tapauksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
oltiin siis keväällä viikko ulkomailla ja nyt mietin lähtisimmekö tänä syksynä vielä uudelleen. olen katsonut kumpaankin ajankohtaan vaihtoehdon. ja hintaeroa on 1000? joka selittynee esim. sillä että pienin täyttää lokakuussa 2v jolloin hänestä alkaa menemään maksua.
mutta kun oltiin vastikään... syksyn matka olisi siis edullisempi.

Jos syksyllä lähtee niin se säästö häviää siinä jokatapauksessa että ens keväänä on taas matkakuume ja pakko päästä. lähtisin vasta keväällä jos malttaisin millään odottaa vaikka onkin kalliimpaa jo. Toisaalta syksyllä itse tarviin valoa, me matkustetaan ainoastaan loka-joulukuussa tämän takia. Joten vaikea sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vy:
Jos syksyllä lähtee niin se säästö häviää siinä jokatapauksessa että ens keväänä on taas matkakuume ja pakko päästä. lähtisin vasta keväällä jos malttaisin millään odottaa vaikka onkin kalliimpaa jo. Toisaalta syksyllä itse tarviin valoa, me matkustetaan ainoastaan loka-joulukuussa tämän takia. Joten vaikea sanoa.

mies ei voi pitää työnsä pulesta lomia lokakuu-maaliskuu.
ihanahan se olis lähteä talven pakkasilla,mut se ei onnistu.

Jos minulta kysyt, niin suunnittelisin uutta matkaa vasta ensi vuoden puolella. Olimme juuri perheen kanssa reissussa ja eipä tee mieli lähteä nyt mihinkään. Matka meni hyvin, mutta enpä tiedä onko se reissaaminen sen rahan arvoista.

Yhteistyössä