Lähtisitkö suhteeseen tällaisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilijä

Vieras
Tapasin mukavan ja komean miehen kavereiden kautta, oli pientä flirttiä, sitten käytiin kahvilla ja sänkyynkin päädyttiin ja ollaan vietetty aikaa jonkin verran, kuitenkin ihan kevyt juttu vielä, en ole sitä tyyppiä, jolla alkaa heti soida hääkellot päässä.

Mut, mut.. Nyt tuntuu, että tämä juttu alkaa ehkä etenemään johonkin suuntaan ja viihdytään hyvin yhdessä. Ongelma on vain se, että sovitaanko me pidemmällä tähtäimellä yhteen, että kannattaako tästä alkaa virittelemään mitään.

Hän nimittäin asuu maalla, on siis maanviljelijä, jonkin verran eläimiäkin. Tulee luultavasti asumaan loppuelämänsä siellä, ei kaipaa kaupunkiin. Minä taas olen kaupunkilainen opiskelija, tykkään asua ihan kaiken keskellä, voi lähteä ilman suunnitelmia kahville tai teatteriin, kauppamatkat lyhyet jne. Ei ole kaipuuta maalle. NIin, ja tykkään nukkua pitkään:D

Voiko tästä tulla mitään? En ole emäntäainesta ja sitten sekin, että tuollainen perinteinen maanviljelijän ammatti myöskin jakaa kaiken aika pitkälti miesten ja naisten töihin ja rooleihin, väistämättä. Varsinkin, kun mä en tuosta ammatista/töistä mitään tiedä. Ei ehkä oikein sovi mun nykyaikaiseen maailmankuvaan. Mut toisaalta mies on aika helmi muuten ja paranee vain koko ajan.

Ei viitsisi lähteä ihan vakavissaan tuhlaamaan kummankaan aikaa jos toiveet ei kohtaa, mut toisaalta meillä synkkaa tosi hyvin.

Kuulostaa, että voi olla paljon sovittelemista elämäntyyleissä. Mutta eihän sinun emännäksi tarvitse sinne maalle mennä, vaan kai se on nykypäivänä niin, että suurin osa käy kaupungissa töissä. Ja ei ne kahvilat tai teatterit kuitenkaan jaksa välttämättä kauaa kiinnostaa joka päivä, jos vaikka lapsiakin jossain vaiheessa hankitte. Kummasti pärjää elämässä niitä ilmankin.