Lähtisitkö omatoimimatkalle esim. Kanarian saarille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Assi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä. Moni ei varmaan menis, kun ei ole sitten sitä opasta jolle voi valittaa jos ei tulekaan kuumaa vettä tai aamupalalla oli laihaa kahvia :laugh:

*muoks*
juuri katsomassa oppaiden hotellivaihtoehtoja ja paikkoja ja miettimässä niistä parasta....

Mun vanhemmat ovat vuokranneet Lanzarotelta talon ensi talveksi, että jos sinne mennään, niin pelkät lennot tilataan. Sama talo oli viime talvenakin vuokralla 6kk, joten tuttu paikka jo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vanhemmat ovat vuokranneet Lanzarotelta talon ensi talveksi, että jos sinne mennään, niin pelkät lennot tilataan. Sama talo oli viime talvenakin vuokralla 6kk, joten tuttu paikka jo.

MIstä otatte lennot? Mä kun huomasin että pelkät lennot on yhtä kalliita kuin joku finnmatkojen kautta varattu matka =(

Jonnekin vaan haluaiisn talvella, mutten tiedä minne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:
Me mennään aina omatoimimatkoille, halvempaa huomattavasti :)

Missä olette käyneet? Mitä suosittelisit? Kiitos!

Enpä tiedä mahtaisko olla niin paljon halvempaa ns. halpiskohteissa kuten Kanarialla. Jos malttaa odottaa äkkilähtöjä, ei hinta päätä huimaa. Tarkoitan nyt tietysti tyypillistä viikon matkaa.

Pidempään reissuun ja johonki kaupunkilomalle omatoimimatkat voi olla omiaan. Itsekin ennen kallistuin omatoimimatkailuun. LASTEN kanssa olen valinnut valmismatkat. Kunhan ovat edes kouluikäisiä, voinee harkita muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

MIstä otatte lennot? Mä kun huomasin että pelkät lennot on yhtä kalliita kuin joku finnmatkojen kautta varattu matka =(

Jonnekin vaan haluaiisn talvella, mutten tiedä minne.

Lomalennolla mennään, siis minä, koska lasten kanssa en viitsi alkaa siihen vaihtoruljanssiin, joka reittilennoilla on. Lennot maksaa n. 500 euroa per nuppi. Mun vanhemmat menee reittilennolla ja joutuvat Manner-Espanjassa vaihtamaan lentoa ja ei se paljoa halvemmaksi silleen se lento tule, noi lennothan on suht kalliita.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Ryanair lentää muistaakseni Teneriffalle ja Fuerteventuralle ainakin.

Mistä lähdöt?

Ymmärtääkseni ainakin Hahnin kautta pääsee, Pirkkalasta Hahnin kautta.

Hahnin kautta, tai Lontoon kautta. Mennessä muistaakseni pitää yöpyä.

Ja itse asiassa varmaan Bremenin ja Bergamonkin kautta.

Yhteistyössä