Lahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En muuttais enää takaisin.
itse asutaan Vääksyssä tässä vieressä ja huomattavasti parempi paikka lasten kannalta.
Lahteen voisin muuttaa kun lapset eivät enää asu kotona, mutta tuskin muuttaisin kun rakastan tätä paikkaa yli kaiken :heart:

Ei kannata todellakaan muuttaa. Lapsiperheiden palvelut on ajettu alas. Lääkäriin ei pääse paitsi yksityiselle.Kouluja lakkautettu jne..
Ympäristö kunnat pal parempia paikkoja esim Hollola,Orimattila ja vääksy.

No Hollola on ollut mielessä yhtenä vaihtoehtona. Mutta kun ei yhtään tiedä esim päiväkodeista, kouluista jne kun on vierasta aluetta. Olis kiva kun olis lapsiperheitä sopivasti ja rauhallista, mutta ei ihan erakkona. Miehen työ meitä vie..

Alkuperäinen kirjoittaja posi muutin takas en tuu.:
Ei kannata todellakaan muuttaa. Lapsiperheiden palvelut on ajettu alas. Lääkäriin ei pääse paitsi yksityiselle.Kouluja lakkautettu jne..

:O no justiinsa..mitenhän mä en ole noita mainitsemiasi asioita huomannu

Me tykättii asua Hollolassa, Päiväkodit oli hyviä ja pal lapsiperheitä. Rauhallista oli vaik kuntakeskuksen keskustassa asuttiinkin. Lääkäriin pääs aina ja esim jos lapsi tarvii vaik puheterapiaa niin sinnekin pääsee helpommin kun esim lahdessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No Hollola on ollut mielessä yhtenä vaihtoehtona. Mutta kun ei yhtään tiedä esim päiväkodeista, kouluista jne kun on vierasta aluetta. Olis kiva kun olis lapsiperheitä sopivasti ja rauhallista, mutta ei ihan erakkona. Miehen työ meitä vie..

No Vääksyyn sitten :D
Tai jonnekkin tänne Asikkalaan.
Vääksyssä ei niin kauhean halpoja taloja ole mutta ympäri asikkalaa taas on.
Mutta musta tää on hyvä paikka lapsille, kesällä ihan unelma.
Rannat on tosi matalia missä käydä uimassa, kivoja leikkipaikkoja, markkinoita ja kanavan juhlat :)

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://photo.digitalfinland.net/20050618_asikkala_12__MG_60681x1.jpg&imgrefurl=http://photo.digitalfinland.net/20050618.html&usg=__BPw0YCAUCdfIEYhz66Et92J5WZA=&h=588&w=800&sz=110&hl=fi&start=1&um=1&tbnid=WAriDp4m2AP9IM:&tbnh=105&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dasikkala%26hl%3Dfi%26rlz%3D1G1GGLQ_FIFI288%26sa%3DN%26um%3D1

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:

Sinä se et sit vissiin oo Lahden asioita seurannu? Kouluja lakkautettu viime vuosina monia.Lääkäriin ei pääse.Päivystyksessäkin on nykyää hoitsut jotka päästävät lääkäriin jos katsovat sen tarpeelliseksi. Puheterapiaa+muihin erityispalveluihin pitkät jonot samoin hammaslääkäriin.Linja-auto maksaa rattaiden kanssa maltaita..siinä nyt muutamia esimerkkejä.

Kivoja kuvia :) Juu tarkoitus olisi ostaa talo ja mahdollisimman pysyvä koti ja kotipaikka saada, joten Lahti ei ensimmäisenä listalla, mutta ajatettelin kysellä mielipiteitä. Maalaispaikat viehättääkin enemmän. Tietysti lapset kasvaa nopeasti ja tarpeet muuttuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kivoja kuvia :) Juu tarkoitus olisi ostaa talo ja mahdollisimman pysyvä koti ja kotipaikka saada, joten Lahti ei ensimmäisenä listalla, mutta ajatettelin kysellä mielipiteitä. Maalaispaikat viehättääkin enemmän. Tietysti lapset kasvaa nopeasti ja tarpeet muuttuvat.

Joo no mä olen asunut tässä muutamassa paikassa Lahden lähellä plus ihan Lahdessa ja kyllä tää on niin oma paikka etten pois lähtisi.
Kannattaa nyt googletella ihan paikkakuntia, Asikkalalla on ihan omat sivut kanssa kun laittaa googleen asikkala, ja sieltä löytyy palvelut ja muut!
Ja vertailla niitä sitten että tulee varmasti se oma paikka :)

Alkuperäinen kirjoittaja alotetaan nyt vaik näistä..:
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:

Sinä se et sit vissiin oo Lahden asioita seurannu? Kouluja lakkautettu viime vuosina monia.Lääkäriin ei pääse.Päivystyksessäkin on nykyää hoitsut jotka päästävät lääkäriin jos katsovat sen tarpeelliseksi. Puheterapiaa+muihin erityispalveluihin pitkät jonot samoin hammaslääkäriin.Linja-auto maksaa rattaiden kanssa maltaita..siinä nyt muutamia esimerkkejä.

ikäni olen lahdessa asunut ja koskaan ei ole tarvinut valittaa, niitä kouluja nyt lakkautetaan muuallakin.Lahti on hyvä kaupunki

ite oon pian 5v asunu täälä ja hyvin oon viihtyny. Jos rauhallisemmalle alueelle haluaa ja eikä oo väliä jos kaupunkiin on matkaa niin hollola on hyvä, nastola, artjärvi, orimattila, vääksy ( 25km lahteen )

Lahdessa asutaan :wave:
En ihan äkkiä lähtisi Hollolaan, Nastolaan, Vääksyyn tms :p
Lääkäriin ollaan saatu aina samalle päivälle pojalle aika kun on ollut tarvetta. Päivystyksessäkin kirjoittivat suoraan lähetteen lastenpolille ripulin takia.
Bussimaksuihin (vaunut) taisi olla tulossa jotain hinnan alennuksia, en niistä tiedä kun asutaan kävelymatkan päässä keskustasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Lahdessa asutaan :wave:
En ihan äkkiä lähtisi Hollolaan, Nastolaan, Vääksyyn tms :p
Lääkäriin ollaan saatu aina samalle päivälle pojalle aika kun on ollut tarvetta. Päivystyksessäkin kirjoittivat suoraan lähetteen lastenpolille ripulin takia.
Bussimaksuihin (vaunut) taisi olla tulossa jotain hinnan alennuksia, en niistä tiedä kun asutaan kävelymatkan päässä keskustasta.

en mäkään lähtis. pyöräilen töihin alle 10min ja se on keskustas

Yhteistyössä