Lahtelaiset!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nanni

Vieras
olen lähdössä lahteen shoppailemaan huomenna ja trioon olisi tarkotus mennä. Viimeksi siellä olen käynyt pari vuotta sitten, ennen remonttia, joten osaisiko joku kertoa mitä lastenvaateliikkeita siellä nykyään on? Sykkeelle olen myös menossa ja muistaakseni siellä oli h&m, lindex, kappahl? Olikohan muita? Kiitos, jos joku osaisi neuvoa :)

Triossa on edelleen remontit menossa ja se forumin puoli on kokonaan kiinni, samoin suurin osa opaalista. Mä en suoraansanottuna ole oikein kiertänyt siellä että mitä lastenvaate liikkeitä tällähetkellä siellä on, koska uusia putiikkeja on tullut sinne paljon.
Seppälä ja Benetton ainakin 2-krs on.
Kannattaa suunnata sinne Sykkeeseen ja sokokselle, niistä löytyy alennuksia ja lastenvaatteita paljon.

Hyvää shoppinkia :wave:

Trio on vieläkin remontissa, vasta yks osio valmis. Ja siellä uudessa osassa on sama Jesper&Junior mikä oli aikasemminkin Triossa. Ei siellä mun mielestä oo muita lastenvaateliikkeitä. Tokihan esim. Benettonilta löytyy myös lastenvaatteita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja nanni:
kiitos :) taidanpa siis suunnata sykkeelle :)

me pikasesti kävästiin lasten kanssa siellä, isompi alkanu jo kouluvaatteita syksyks(!!) kysellä ja siis ennen juhannusta oli jo alennuksia kivasti. KappAhlista poika löysi mieluisiaan nuorisovaatteita (lab industries) ihan sika halvalla, minä olin tietty tosi tyytyväinen.
T-paitoja osti 4?/kpl, farkut 9? :o :D

Ale rekkejä oli paljon ja ainakin sillon oli valinnan varaa ja kokoja tosi hyvin.

Mä taidan tästä lähteä nyt sinne päin uudestaan...

:wave:

Yhteistyössä