Lähteäkkö vaiko ei Tallinnan risteilylle? Mies tahtoisi lähteä kahdestaan,mutminä ajattelen lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meteli Seis

Aktiivinen jäsen
01.07.2011
2 576
0
36
Jotenkin tuntuu vaan niin hölmöltä jättää lapset kotia. Nuo vanhemmat olisi varmaan ihan onnellisia jos saisivat olla viikonlopun tai edes sen yhden yön ilman meitä,mut mites tuo pienin sitten. Mummolle hoitoon olisi tietty sitten menossa ja varmasti olisi siellä hyvä ja kivaa olla,mut miksi mä jarruttelen tätä asiaa?
Lähteäkkö vaiko ei?
Mies tahtoisi lähteä kahdestaan siksi kun meillä on syntärit tässä kuussa molemmilla ja ne on neljänpäivän sisällä toisistaan.

Et tietenkään lähde ilman lapsia! Sinä olet nyt äiti, ja tuollaiset risteilyhömpötykset on ihan turhia. Onko sun mies joku alkoholisti, kun pitää päästä laivalle halpaa viinaa juomaan? Lapsille risteily on elämys, kun koko perhe on mukana ja ne iltariennot jätetään pois!

[QUOTE="vieras";26325956]Et tietenkään lähde ilman lapsia! Sinä olet nyt äiti, ja tuollaiset risteilyhömpötykset on ihan turhia. Onko sun mies joku alkoholisti, kun pitää päästä laivalle halpaa viinaa juomaan? Lapsille risteily on elämys, kun koko perhe on mukana ja ne iltariennot jätetään pois![/QUOTE]

:laugh: Niin perinteinen palsta vastaus. Etenkin jos aloittajana on harmaa.

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis
[QUOTE="vieras";26325956]Et tietenkään lähde ilman lapsia! Sinä olet nyt äiti, ja tuollaiset risteilyhömpötykset on ihan turhia. Onko sun mies joku alkoholisti, kun pitää päästä laivalle halpaa viinaa juomaan? Lapsille risteily on elämys, kun koko perhe on mukana ja ne iltariennot jätetään pois![/QUOTE]

Joo on se alkkis.
Oltiin parin viikon reissussa koko perheen kanssa ja joi siellä varmaan 10 isoa tuopilista olutta koko aikana . Hitto että mä motkotin ;)
Kotona vetelee jatkuvasti,ainakin joka toinen viikko pullon siideriä tai olutta.
Varmaan joo alkoholin takia haluu sinne risteilylle, mä en lähde ja piste ;)

[QUOTE="vieras";26325963]En vaan oo ikinä käsittäny niitä jotka ei voi lapsia jättää viikonlopuksi.[/QUOTE]

Ihanaa :) tuletko sinä meille hoitamaan lapsiamme,
lasten iät 13 kehitysvammainen (vaatii jatkuvan valvonnan)
ja 7 ja 6v "normaalilapsia"
Olisikin ihanaa saada koko viikonloppu vapaaksi, nyt hyvä jos kerta vuodessa 2-3tuntia onnistunut niin että syömään tai elokuviin on päästy miehen kanssa yhdessä :(
Ja ei kai palkka ole ongelma kun meillä ei oikein ole vara maksaa kun lapsen vammaisraha menee kokonaan lääkkeisiin ja omaishoidontukea emme saa :(
Ja minä en voi töihin mennä kun kukaan ei pärjää meidän erityislapsemme kanssa (erityiskoulun ip- )

Ihanaa :) tuletko sinä meille hoitamaan lapsiamme,
lasten iät 13 kehitysvammainen (vaatii jatkuvan valvonnan)
ja 7 ja 6v "normaalilapsia"
Olisikin ihanaa saada koko viikonloppu vapaaksi, nyt hyvä jos kerta vuodessa 2-3tuntia onnistunut niin että syömään tai elokuviin on päästy miehen kanssa yhdessä :(
Ja ei kai palkka ole ongelma kun meillä ei oikein ole vara maksaa kun lapsen vammaisraha menee kokonaan lääkkeisiin ja omaishoidontukea emme saa :(
Ja minä en voi töihin mennä kun kukaan ei pärjää meidän erityislapsemme kanssa (erityiskoulun ip- )

Tarkoitin niitä jotka eivät jätä lapsiaan kelleen hoitoon vaikka voisivatkin. Meillä aikalailla sama tilanne ettei saada lapsia hoitoon vaikka haluttaisiin. Tuo vaan meille kyllä ne menee tuossa omien kuuden jatkona..
Eikö erityislapselle saa esim laitos/osasto paikkaa viikonlopuksi esim kerran kuussa?

Joo on se alkkis.
Oltiin parin viikon reissussa koko perheen kanssa ja joi siellä varmaan 10 isoa tuopilista olutta koko aikana . Hitto että mä motkotin ;)
Kotona vetelee jatkuvasti,ainakin joka toinen viikko pullon siideriä tai olutta.
Varmaan joo alkoholin takia haluu sinne risteilylle, mä en lähde ja piste ;)

No miksi sinne risteilylle pitää päästä ja vielä ilman lapsia? Mitä sellaista mies siellä sitten tekee mikä ei lasten silmille sovi??

[QUOTE="vieras";26325963]En vaan oo ikinä käsittäny niitä jotka ei voi lapsia jättää viikonlopuksi.[/QUOTE]

Nii en minäkään kai ,mut nyt vaan jotenkin sellainen fiilis,et jostain syystä ei jotenkin raaskisi jättää tuota pientä. Isommat on ok koska tiedän,että ne siitä tykkää.

[QUOTE="vieras";26326021]Tarkoitin niitä jotka eivät jätä lapsiaan kelleen hoitoon vaikka voisivatkin. Meillä aikalailla sama tilanne ettei saada lapsia hoitoon vaikka haluttaisiin. Tuo vaan meille kyllä ne menee tuossa omien kuuden jatkona..
Eikö erityislapselle saa esim laitos/osasto paikkaa viikonlopuksi esim kerran kuussa?[/QUOTE]

Laitokseen :O mietippä jos olisi omastasi kyse...
Jospa sitten suosiolla lomaillaan sitten vasta kun on lapsikin sen ikäinen että asuu tukiasunnossaan

[QUOTE="vieras";26326034]No miksi sinne risteilylle pitää päästä ja vielä ilman lapsia? Mitä sellaista mies siellä sitten tekee mikä ei lasten silmille sovi??[/QUOTE]

Sen kun tietäisi ;)

MEnkää nyt vaan :) Hienoa et teillä mahdollisuus mennä kahdestaan. Isommat saa harjoitella yksinoloa/nauttia yksinolosta. JA pieni saa kokemuksen siitä että pärjää ilman sinuakin :)

Mä uskon et ku lähdet, ni sit sun olo on ihan jee kuitenkin :)

MEnkää nyt vaan :) Hienoa et teillä mahdollisuus mennä kahdestaan. Isommat saa harjoitella yksinoloa/nauttia yksinolosta. JA pieni saa kokemuksen siitä että pärjää ilman sinuakin :)

Mä uskon et ku lähdet, ni sit sun olo on ihan jee kuitenkin :)

Näin minäkin uskon :)
Tää on varmaan vähän ku kuntosalille lähteminen. Jonkun pitää patistaa lähtöön ja sitten kun saa itsestään irti, että lähtee niin on ihan hyvä fiilis.
Vertauskuva ei varmaan nyt taasen osunut ihan kohdillee,mut eipä tullut muutakaan mieleen :)

Uusimmat

Yhteistyössä