lähteä vai jäädä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Hitto mitä arpomista et onko tää vaavi ny tulossa masusta vai ei..

välillä sattuu niin s**tanasti ja paineen tunne alamahalla melkeen koko ajan. Limaa tuli aamulla/aamupäivällä kyllä muutaman limatulpan verran..

olis niin helppoo jos synnäri ois lähellä eikä tarttis lapsiaki herätellä autoon ja hoitoon..matkaa 50km ja lasten vienti aiheuttaa viel ylimääräsen mutkan matkaan.

kai se on mentävä näytille kohtapuolin jos ei olo asetu. Pitääkö sinne aina ensin soittaa siis synnärille?

Joo, samaa mieltä...saattaa tulla kiirus. Ei ne lapset siitä rikki mee jos yhtenä yönä joutuvat heräämään ja siirtymään kesken unien. Ehkä traumaattisempaa nähdä synnytys? Mä en ainakaan haluaisi omilleni sitä.

juu,u mietin vaan ku ei oo säännölliset noi supparit.. ollu joinaki öinä säännölliset 10min. välein jopa 2h ajan ja ei mitään.. soittelenpa johonki numeroon niin eiköhän se siittä.

Miulla noi supistukset ei koskaan oo olleet säännöllisiä, et ei siihenkään voi satavarmasti luottaa. Ja kuitenkin 4 synnytystä takana. Kyllä se lähtö siitä lähenee, itse oon joka raskaudessa joutunut käymään n. viikkoa ennen näytillä kun supistelee..ja sitten tyssänneet siihen...

Yhteistyössä