Lahjoista vieläkin ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Te joilla on monta lasta, miten muistatte, että mitä olette jo kenellekkin ostaneet, että kaikki saa varmasti saman verran lahjoja?

Itse kirjoitan kaikki ostamani lahjat paperille, ukko tälle nauraa, mutta musta se on kätevä tapa pysyä perässä. Meilläkin kun lahjojen osto on aloitettu jo hyvissäajoin syys-lokakuussa. Ja lahjat ostettuani paketoin ne samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
Te joilla on monta lasta, miten muistatte, että mitä olette jo kenellekkin ostaneet, että kaikki saa varmasti saman verran lahjoja?

Itse kirjoitan kaikki ostamani lahjat paperille, ukko tälle nauraa, mutta musta se on kätevä tapa pysyä perässä. Meilläkin kun lahjojen osto on aloitettu jo hyvissäajoin syys-lokakuussa. Ja lahjat ostettuani paketoin ne samantien.

Niin mekin tehdään, että kirjoitetaan paperille. Ja, kun ajoissa aloittaa en minä ainakaan muuten välttämättä muista mitä olen jo ostanut :ashamed:

Nauraako ukkos jos se kuulee että mulla on kaikki excelissä? Myös edellisvuodet niin ei tule vahingossakaan käytettyä samaa lahjaideaa kahta kertaa. Sinne voi myös kirjailla ideoita jos tulee jotain tosi kivaa mieleen ja sitten ostaa kun osuu sopiva kohdalle. Eipä unohdu ostetut lahjatkaan vaatekomeron perälle kun ne on muistissa.

Mies on tehnyt mahtavan Excel-taulukon KAIKISTA joululahjoista mitä ollaan ostettu ja mitä tiedetään mitä muut on ostanut meidän tytöille. :xmas:

Muoks, myös edellisvuosien on tallessa....

Yhteistyössä