Lahjat vielä ostamatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulupaniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulupaniikki

Vieras
En ole päässyt kauppaan työkiireiltä ja autohuolilta! Miehelle on tulossa sellanen lihasstimulaatiovyö ja vuosikkaalle uus turvaistuin (jos ne ehtii postimyynnistä) mut muu perhe on lahjatta. Mitä mä nyt nopeesti keksin 4-vuotiaalle ja joku lelu kai vuosikkaallekin, entäs mitä mun äidille, veljelle, veljen vaimolle ja isomummolle??? Ei hitto mä inhoon joulua... Kinkkukin on ostamatta ja pitänee ostaa joku karsee valmiskinkku kun eihän se ehi enää sulaa.

Hengität syvään, istut alas kaffee/tee/mehu kupposen kanssa. Otat kynän ja paperia ja käytät pienen hetken rauhoittumiseen ja mietit mikä on budjettisi ja mitä kukin voisi tarvita tai haluta ja mitä olisi realistista löytää.

Sitten vielä mietit mistä kaupasta ne helpoiten löytyisivät, mahdollisesti myös varasuunnitelman.

Sen jälkeen kauppareissu sujuu paljon leppoisammin ja joutuisammin. Pieni kinkku ennättää kyllä vielä sulaa huoneenlämmössä ja onhan noita tuoreitakin kinkkuja myynnissä. Samoin pipareita ja laatikoita saa valmiina kaupassa.

Ja tadaa, parissa tunnissa on kaikki tarpeellinen ostettu.

Huoh.. valiumia täs tarttis varmaan kun noi kaupatkin on niin täynnä ihmisiä. Mut joo, sukellan taistoon ja käytän ruokatuntini nyt lahjametsällä ja iltapäivällä uusiksi. Onhan täs vielä pari päivää :D Miehellä on kaikille lahjat jo hommattuna, hikari!!!

Kampaajalahjakortin keksin äidilleni, mummolle auton tuulilasinsuoja.

eilen kävin just Tuurin kyläkaupassa ja siellä oli yllättävän vähän ihmisiä, ihan rauhassa sai kierrellä, myyjillä oli aikaa auttaa. Kassoillakin oli edessä yksi kaksi ihmistä.

Perjantai se ruuhka varmasti on. Koettaa päästä aamupäivästä niin rauhallisempaa.

no hyvinhän sulla hommat on hoidssa.
Minä en saanut viime torstaina hoitomaksua tililleni vaikka oli maksupv,. eli sitten rahattomana ei kaupoilla juosta kun vakuutusmaksut pamahti just ennen joulua.
Töitä teen perjantainakin vielä yli neljään joten taitaa täällä jäädä nyt joulu pois kokonaan.
On se vaan mukavaa olla yrittäjä kun kaikki pelaa

Yhteistyössä