lahjasoluhoidon -> lapsen jälkeen ylläriraskaaksi - onko kellekään käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaas :)

Vieras
Hei!

Onko kenellekään käynyt niin, että on saanut lapset pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen lahjasoluhoidolla eli käytännössä omat solut eivät ole "toimineet" ja sitten kuitenkin tullut yllättäen raskaaksi tämän lahjasolulapsen jälkeen? Minulla hormoniasiat aina olleet sekaisin, mutta viime kuukausina tulleet menkat säännöllisesti ja lääkäri totesi, että olen ovuloinut jokin aika sitten . Nyt menkat (mikä siis minulle normaalia) taas pitkä kierto, mutta kun on aamuisin heikko olo ja joku aika sitten aamulla minua pyörrytti tajuttomasti, mitä ei ole koskaan ollut. Lisäksi maha aivan pömppö, mitä se voi olla senkin vuoksi, että on pitkä kierto menossa.En voi uskoa, että voisin tulla raskaaksi, näin on lääkäritkin sanoneet. Mutta löytyykö ketää, jolle tällainen ylläri olisi tullut?

Tiedän, selviää testillä, mutta en vaan usko, että minä voisin tulla raskaaksi!

itsellä ei ole kokemusta mutta tuttavapiirissä tapaus jossa on annettu tuomio ettei omia lapsia ole mahdollisuus omilla soluilla saada. kaksi lasta luovutetuilla soluilla ja sen jälkeen todellinen yllärilapsi ihan luomuna.

Yhteistyössä