Lahjapino

Mä sain Twilight Epäilys-elokuvan. :heart: Sitten rahaa joka on aina tarpeen. :D Enkelikarkkeja ja paksut sukat.

Likka sai korviksia usiemmat kun eilen suostui korvisten laittamiseen. Ne piti laittaa jo synttärien aikaan 11. päivä, mutta neiti ei suostunu. :D Sitten hän sai mm. vaatteita, legoja, kaulakoruja.

Me ei joulua vietetä, mutta muuten vaan tänään mies osti minulle ihanan kultasormuksen. Minä ostin hänelle vastaavasti hopeisen (ei käytä kultaa). Vauvalle ostimme lelun ja pari "kuolalappua".

muoks. Laitan tähän vielä kuvan, kun on mun mielestä vaan niiiiin hieno. =)

Aijaa.com - 7210947.jpg

Viimeksi muokattu:
Mies oli muistanut ihanasti:
yöpaita,
uusi lompakko
kilo suklaata
kamera

Ystäviltä sain kauniita koruja, appivanhemmilta rahaa, miehen siskolta ihanan kynttiläsetin ja uudet patakintaat. Kotopuolen lahjat tulee sitten myöhemmin.

Oikein olen tyytyväinen ja kiitollinen :heart:

IhanaValo
Sain Hello Kitty-paitulin (violetin missä "timantteja" :) ), huivin, Doven lahjapakkauksen missä joku suihkugeeli tms. ja kosteusvoide, Muumi seikkailukannun, villasukat, suklaata...siinä ne tais olla.

Ja sainhan mie jo aiemmin mieheltä kännykän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En oo avannu vielä :D Avaan, kun lapsen nukkuu. Ei niin hajuakaan mitä mies on mulle ostanut. Itse on sitä mieltä, että lahja on ihan huippuhyvä ja loistava...saas nähdä, mä kyllä vähän epäilen :D

Lapset jo auko paketteja ja esikoiselle mieluisin oli Wii. Keskimmäinen tyästyi Plaston astiastoon ja duploihin ja vauvalle kelpas mikä tahansa :)

Viimeksi muokattu:
En oo avannu vielä :D Avaan, kun lapsen nukkuu. Ei niin hajuakaan mitä mies on mulle ostanut. Itse on sitä mieltä, että lahja on ihan huippuhyvä ja loistava...saas nähdä, mä kyllä vähän epäilen :D

Lapset jo auko paketteja ja esikoiselle mieluisin oli Wii. Keskimmäinen tyästyi Plaston astiastoon ja duploihin ja vauvalle kelpas mikä tahansa :)
Vauvat on kyllä ehdottomasti tyytyväisimpiä lahjansaajia. Meillä tosin lelu ei ollut yhtään niin kiinnostava kuin suklaapatukan käärepaperi. :whistle:

"koppis"
Sain mieheltä lahjaksi ihanan muhkean täkin :) Olen vilukissa, joten tää oli mulle aivan ihana lahja. Mitään en toivonut. Lapsille ostettiin senkin eestä (ei paljon, mutta rahaa meni).

"vieras"
Sain shampoota, kuorinta-aineen, saunasienen, löylytuoksun yms saunajuttuja yhdessä paketissa. Olen himosaunoja...Toisessa oli ihana koru. Just mun näköinen ja oikean värinen. Iso koru, jossa puuta ja muovia. Sitten sain vihreitä kuulia, joita olin toivonutkin.

Olen tyytyväinen. Ihania lahjoja sain.

Yhteistyössä