lahjaodeoita

cabi777 harmaana
mä laitan äidille taas pienen risupuskan punaisella rusetilla, iskälle en tiedä oma mies sanoi toissapäivänä että partakone on rikki ja pyysin lähettämään joulupukin apurille toivomuksen ja kerroin oman sähköpostiosoitteeni...

anoppi saa taulun lasten kuvista tai sitten jonkun hälle sopivan koristeesineen, appiukkolle lasten tekemät kortit.

siskosta en tiedä ja veljen kanssa sovittu ettei mitään toisille osteta mutta jouluntoivotus soitetaan aattona toisillemme.
 
Nasu-u
Ei mitään havaintoa vielä, miettinyt olen kuumeisesti.. Miehelleni vaikea ostaa mitään, yleensä itse ostaa mitä tarvitsee / haluaa. Eilen hänellä oli synttärit ja keksin onneksi jo kesällä, että ostan hänelle friteerauslaitteen. Tykkäsi muuten tosi paljon. ;)
 
jos on pelimiehiä :D, niin joku peli mistä tykkäis, tai kirjoja,cd, partavettä, jotain vaatetta...
Ite meinasin ostaa omalle miehelle kirjan tai kaksi, vaatetta, uuden partakoneen , ehkä just jotain partavettä, ja jonkun kivan mukin, suklaata jne. :p
Anopille ja sen miesystävälle teen villasukat ja sit oli tarkotus ainakin sinappia tehdä, jos jonkun herkkukorin sais aikaseksi.
Appiukosta en viel tiiä... Veljelle ja sen vaimolle teen varmaan taas herkkukorin kuten aiemminkin, tai ostan vaan jonkun joulukukan ja pullon viiniä :)
 

Yhteistyössä