Lahjalista, kommennteja pliis

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Tytöt 11 ja 13.

Nuorempi saa Make Up Modelin meikkijutun, jossa siis meikit mukana ja samaan sarjaan kuuluvan Make Up Model Studion, jossa voi suunnitella vaatteet, ja on mukana asustetarroja, "kankaita" ja jotain sapluunoja.

Vanhempi saa Twilight- leffan faniversion, jossa mukana myös juliste ja postikortteja yms.

Yhteiseksi Goggle Eye-peli.

Tytöt saa isältään ja isänsä puolen suvulta jätesäkkikaupalla lahjoja, joten en ajatellut heille itse ostaa mitään muuta.

Pojat 6 ja 8.

Nuorempi saa ison Transformers-hahmon, Bakugan- taistelualustan, oikeat työkalut (lasten koossa kuitenkin), Logiikkalinna-pelin, Ice Age3- leffan ja palapelipakkauksen.

Vanhempi saa ison tiekarhun, Niko Lentäjän poika-leffan, legoja, Air Hogs Zero Gravity- auton ja Bakugan-pakkauksen.

Pojille siksi näin paljon, kun eivät saa lahjoja keneltäkään muulta kuin minulta.

Yhteiseksi kaikille vielä PS2 ja siihen RockBand-soittimet ja pelit.

ihmetyksenkauhistus
Aivan älyttömästi ostat lapsille joululahjoja. Mutta tietysti niin saat tehdäkin, jos kerta rahaa on. Minulla ei tänä vuonna ollut kovin ihmeelliset rahavarat joulumuistamisiin ja muistettaviakin on sen verran, että en omalle lapselle ole vielä ostanut kuin yhden joululahjan.

Mä oon ostanut muksuille jo 8 pakettia per kärsä, ja saavat paketteja myös enoltaan, kummeilta, isovanhemmilta... :ashamed:

On karannut taas mopo käsistä :snotty: mutta toisaalta, kivahan lapsia on hemmotella :). Eikä lahjamäärä mitenkään vähennä sitä tosiseikkaa, että joulu on meille leppoisaa kiireetöntä yhdessäoloa perheen kesken.

Kivan kuuloisia lahjoja, etenkin nuo poikien lahjat joista tiiän mitä ne ovat :D

Yhteistyössä