Lahjaideoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olisko joku niitä ihmeukkeleita...tykkääkö sellasista...siis kuten turtlesit jne...niitähän on niin monia..

tai sit joku polkutraktori olis hauska jos on pihaa missä mennä...uus polkupyörä tai parkkitalo ja autoja tms...jos siis ei ole sellasia vielä...

palapelikin voi olla ihan hyvä jos jaksaa tehdä...meillä varmaan suosikilahja vaikka poika on kaks vee...luulen silti että tykkää isona yhtä paljon..

Mun juniori täyttää nyt kans 6v, ja toiveita on alkanu miettimään. Kovasti toivoo sellasia elektroniikkapelejä(ja nuuka poika,hintaa niillä on ollu 10-15e),sit kaikki turtles ja prätkähiirihahmot on suuressa suosiossa. Isoin toive on ollu hamsteri, ja sen kyllä saakin.

Mulla myös 6vee, tykkää turtleseista ja BIONICLEISTA, ne on HOT! niistä väsää mitä ihmeellisimpiä otuksia, purkaa kaikki "tuhat" ukkoa ja tekee omia hirviöitään... yms yms...

Nyt on myös tulossa kesä, joten vesipyssy vois olla myös aika kova sana. (tosin ei meidän poju tykkäis.. :whistle: )

Kaikki Lordi jutut on myös aivan hillitön VAU.. joten t-paita tai joku... Pääkallot on myös meidän pojan mieleen, joten lippikset, t-paidat on aika kova sana kun tuon sille kaupasta... =)

Korukaupoissa pn myös aika kivasti tullut nyt näitä poikien koruja ja just nää pääkallo korut ois meidän ukon mieleen, hopeisia, mitä vois pitää aina. Ei mikään iso, jos ei satu hirveesti tykkäämäänkään...... ;)

Yhteistyössä