Lahjaideoita?

Alle 50e olis budjetti, tosin mitä halvempi, sen parempi. Mies ei tykkää kalliista lahjoista yleensä. Rakastaa lentokoneitä ,helikoptereita yms, mutta ilmoitti juuri, ettei halua enempää niihin liittyvää meille kotiin.. Ei oikein muuta puuhaa kuin niihin liittyvää, sekä työssä että vapaa-ajalla :/ Siksipä onkin pulma keksiä mitään..
 
"Kikka"
Miten olisi joku koru, tuoksu,paita, kylpytakki, hieronta? Tai sitten teet hyvää ruokaa, leffa, itelles jotain kivaa päälle jonka mies sitte myöhemmin voi riisua ( laatu aikaa)? :) Tai sitten teet lahja kortin jossa lupaat antaa hieronnan, siivota yms.
 
[QUOTE="Kikka";25547407]Miten olisi joku koru, tuoksu,paita, kylpytakki, hieronta? Tai sitten teet hyvää ruokaa, leffa, itelles jotain kivaa päälle jonka mies sitte myöhemmin voi riisua ( laatu aikaa)? :) Tai sitten teet lahja kortin jossa lupaat antaa hieronnan, siivota yms.[/QUOTE]
Voisi harkita. Ruokaa aion jokatapauksessa laittaa, mutta kovin pitkää romantiikkaa ei keskellä viikkoa tule kun mies menee aikaisin töihin ja on tuo taaperokin kotosalla :D Koruja ei oikein käytä, miehekkeeni tuntuu olevan melko neutraali kaiken suhteen. Siivouslahjakorttia rakastaisi varmaan yli kaiken, voisi ehkä tehdä sellaisia ja muutaman muunkin :]
 
roku
ai että kun pistää silmään aina tuo ärsyttävä nimitys "mieheke". Kuulostaa siltä kuin olisi ihan välttävä yritys mieheksi, puolikas mies, semimies tai varamies.
Miksi ei hän voi olla vain miehesi? Koetko hänen olevan vielä jotenkin vajaa Miehestä?
 
ai että kun pistää silmään aina tuo ärsyttävä nimitys "mieheke". Kuulostaa siltä kuin olisi ihan välttävä yritys mieheksi, puolikas mies, semimies tai varamies.
Miksi ei hän voi olla vain miehesi? Koetko hänen olevan vielä jotenkin vajaa Miehestä?
Itselle aviomies on se "mies" ja avomies taas on tylsänkuuloinen. Tarttui tuo mieheke mukaan eräästä blogista enkä tunnu siitä pääsevän eroon. Tosin sitten pitäisikin varmaan keksiä joku muu yhtä mahtava nimitys.
 
Joku lahjakoriviritys? tuoksu, lentokonebongausreissu ja vaikka herkkuja kyytipojaksi?
Tai sitten lentomatka jonnekin? Norwegianilla tosi halpoja lentoja sinne tänne ja onhan niitä yksityisiäkin lennättäjiä, jotka ei maksa mammonaa :)
 
Joku lahjakoriviritys? tuoksu, lentokonebongausreissu ja vaikka herkkuja kyytipojaksi?
Tai sitten lentomatka jonnekin? Norwegianilla tosi halpoja lentoja sinne tänne ja onhan niitä yksityisiäkin lennättäjiä, jotka ei maksa mammonaa :)
Me ei päästä lenteleen mihinkään kun on tuo lapsi täällä.. helsinki-vantaan lentokoneita saadaan ihanstella niin kotona kuin töissäkin. Muuten kiinnostaisi tuo lennättäminen, mutta mieheke sanoi että on ollut jo armeijassa ja ylipäätään aika monen helikopterin kyydissä, haluaisi itse lentää.. Ja siihen ei ole varaa :/
 
Me ei päästä lenteleen mihinkään kun on tuo lapsi täällä.. helsinki-vantaan lentokoneita saadaan ihanstella niin kotona kuin töissäkin. Muuten kiinnostaisi tuo lennättäminen, mutta mieheke sanoi että on ollut jo armeijassa ja ylipäätään aika monen helikopterin kyydissä, haluaisi itse lentää.. Ja siihen ei ole varaa :/
Laskuvarjohyppy? :D Mä olen aina halunnut tehdä sellaisen, olis ihan parasta jos joku ostais sellasen mulle lahjaksi. Ainakin tandem-hypyn voi tehdä ilman mitään hyppykursseja. Ei tosin kyllä meinaakaan sopia budjettiin... :/
 
[QUOTE="pipsa";25547513]Voisiko juhlinnan siirtää viikonloppuun? Kylpylä, hyvää ruokaa ja hotellin sängyssä asiaan kuuluvat touhuilut?
Toimi ainakin omaan mieheen. :)[/QUOTE]

No me ja lapsi viikonloppuna hotellissa olis varmaan melko mahtavaa :D Eikä kyl varmaan sopis budjettiinkaan :/
 
Toi ois kyl mahtavaa, tosin vaan niin kallista suomessa :/ Mies sais hyppiä, meikä kattelis kaukaa alhaalta :D
Joo, se on kyllä sairaan kallista. Toisaalta eipä se ole niille järjestäjillekään mitään ilmaista touhua, ja onhan se suurimmalle osalle varmaan sellainen kerran elämässä -kokemus. =) Ehkä sit kun täyttää seuraavan kerran pyöreitä? ;)

Tykkääkö sun mies lukea? Joku kirja?
 
Joo, se on kyllä sairaan kallista. Toisaalta eipä se ole niille järjestäjillekään mitään ilmaista touhua, ja onhan se suurimmalle osalle varmaan sellainen kerran elämässä -kokemus. =) Ehkä sit kun täyttää seuraavan kerran pyöreitä? ;)

Tykkääkö sun mies lukea? Joku kirja?
Se aina valittaa, kuinka aika ei riitä lukemiseen, sil o pino oottamassa :/ Juu, ehkä :D jos siihen mennessä ehtii säästämään :D Oon huono säästään :D
 

Yhteistyössä