H hupsis Vieras 26.01.2010 #1 Mitä lahjaksi ystävälle joka täyttää 24v? Mitäs lahjaksi omalle miehelle joka täyttää 27v?
N no Vieras 26.01.2010 #2 Mitäs jos istusit hiljaa kotona ja miettisit ite lahjaideoitas..turhaan täältä vierailta sellaisia kyselet.
Mitäs jos istusit hiljaa kotona ja miettisit ite lahjaideoitas..turhaan täältä vierailta sellaisia kyselet.
M minä antaisin Vieras 26.01.2010 #3 Minä antaisin...suklaahierontaan lahjakortin ystävälle ja miehelle tavalliselle hierojalle.
K Krisse Vieras 26.01.2010 #4 kaverille joku ihana rentoutumispäivä ja miehelle vaikka hajuvettä, lahjakortti...
H hupsis Vieras 26.01.2010 #5 Hmm... viime vuonna kaveri sai juuri suklaahierontaan lahjakortin ja mies sai lahjakortin..hmm..empäs muista minne mut ne on ainakin pois suljettuja Mitääh...äh, en mä keksi mitään
Hmm... viime vuonna kaveri sai juuri suklaahierontaan lahjakortin ja mies sai lahjakortin..hmm..empäs muista minne mut ne on ainakin pois suljettuja Mitääh...äh, en mä keksi mitään
P pari ehdotusta Vieras 26.01.2010 #6 Ystävälle kasvohoitoon lahjakortti tai kampaajalle? Tai jotain harrastukseen liittyvää?