Lahja puolivuotiaalle?

PauhaavaSydän

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
4 178
0
36
No niin. Minusta tuli isotäti (kuulostaapa vanhalta!) viime syyskuussa, ja nyt olisi tarkoitus mennä katsomaan vauvaa, joka on nyt siis noin puolivuotias. Mitä ihmettä voisin viedä tuliaisiksi? En tiedä vauvoista mitään :D, ja mitä tuonikäinen jo tekee.

Lahja saisi olla mielellään kestävä. (esim. puinen, ei mielellään muovisälää ).Onko jonkinlaisissa katselukirjoissa ideaa, suositelkaa jotain? Tai sellainen työnnettävä kärry, jos opettelee kävelemään? Hintaa ei saisi tulla kamalasti, koska olen opiskelija, mutta jotain sellaista mikä ei lentäisi roskiin heti parissa viikossa. Apua :).

Tuon ikäinen työntää suuhunsa kaikkea, samoin heiluttelee kädessään ja hakkaa maahan. Joten esim. kankainen pehmokirja ois kiva. Myös esim. sellainen puinen muotolaatikko on kestävä lelu, mutta ei vielä ihan noin pienelle.

Kiitos :)! Lisää vaan!

Tuo kastanjetti on vissiin sellainen mikä pitää kauheeta meteliä :D Ehkä en sitä vie, jotta säilyy sukulaissuhteet jatkossakin... Tuo juna ois hauska, menee kyllä budjetissa ihan sinne rajoille. Autoa en haluaisi ostaa, on jotenkin niin klisee että tottakai poikavauvalle ostetaan auto leluksi. Mä otan tämän asian nyt vakavasti :D Mutta nuo puulelut on kyllä jotenkin tosi symppiksiä. Kankainen kirja on HYVÄ idea!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jukka -palikkalaatikko, Haka tms

http://www.lelutalo.fi/valmistajat/Jukka-lelut?gclid=CLrovcLak5kCFVCS3wodQWoxbA

Ihan kivoja lahjoja, mutta sopivat paremmin 1,5-vuotiaalle. Brion helistin voisi olla kiva, vaatetta voit myös varmasti ostaa. Jos ostat vaikkapa 80cm, niin on nyt iso, mutta tulee varmasti puolen vuoden sisällä käyttöön.

Yhteistyössä