Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyselen tässä nyt vähän samantyylistä asiaa.
Eli mieheni lapsuudessa ei ollut isää, ja isäpuoli astui kuvioihin kun hän oli varhaisteini. Kuitenkin heistä taisi tulla aika läheisiä, ehkä kuitenkin enemmänkin kavereita kuin isä ja poika. En oikein tiedä.
Nyt tuo isäpuoli auttaa meitä tosi paljon talon kanssa ja on kaikin puolin mukava.
Olen raskaana, ja tämä isäpuoli meni siitä ihan sekaisin, oli todella iloinen asiasta. Tämä meidän oma olisi hänen ensimmäinen "lapsenlapsi".
Olen todella huono keksimään joululahjoja, ja tälle perheelle olisi pakko jotain keksiä kun kuitenkin ovat meitä niin paljon auttaneet. Ja ajattelin että onko tuollaiset isoisä-jutut ihan hirveä idea? Jos siis löytyis jostain joku kiva avaimenperä tai jotain muuta pientä (ei t-paita tai muki, vaan jotain vähän hillitympää), niin ajattelin että semmosen kai voisi nakata pukinkonttiin. Jos tekisin siis jonkinlaisen lahjakorin.
Vai onko tuo ihan tökeröä, kun hän ei kuitenkaan mikään OIKEA isoisä olisi?
Olen todella huono keksimään joululahjoja, ja tälle perheelle olisi pakko jotain keksiä kun kuitenkin ovat meitä niin paljon auttaneet. Ja ajattelin että onko tuollaiset isoisä-jutut ihan hirveä idea? Jos siis löytyis jostain joku kiva avaimenperä tai jotain muuta pientä (ei t-paita tai muki, vaan jotain vähän hillitympää), niin ajattelin että semmosen kai voisi nakata pukinkonttiin. Jos tekisin siis jonkinlaisen lahjakorin.
Vai onko tuo ihan tökeröä, kun hän ei kuitenkaan mikään OIKEA isoisä olisi?
Jos teidän lapsesennne ei ole vielä edes syntynyt, niin on aika kornia antaa jotain sellaista, missä lukee isoisä tms (jos sellaisiin viittaat noilla isoisä-jutuilla.
Se on sitten toinen juttu, kun lapsi on jo syntynyt ja teillä on vakiintunut nimitys hänelle.