Lahja ideaa.. (uuskoti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
oisko vinkkiä mitä laittaa perheelle.. jotain joka menee näppärästi postissa!
Vai onko vain tylsää, jos laitan pelkän kortin (käymään ei päästä ku välimatkaa yli 500km). En kuitenkaan haluais laittaa mitään krääsää tms.
Oisko ideaa, jos nakkaan kortin + pikkukolmosta odottavalle äidille suklaalevyn tms? ja vaik 20? rahana et käy ostaan itelle ISO kimppu tulppaaneita

Voi kuulostaa lapselliselta mutta nykyään monessa paikassa myydään kivoja siivous/tiskirättejä. Mä itse sain sellaisen ystävänpäivälahjaksi postitse. Siinä oli ystävyys-aihenen teksti. Sellaisen mä lähettäisin ja suklaalevy olisi kiva lisäksi ja toi tulppaanijuttukin kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
No minusta olisi tosi kiva jos saisi vaikka just 20e suunnattuna kukkiin, niin kävisin varmasti sen kimpun pöydälle ostamassa :) kortti ja suklaalevy mukaan, ihana idea!

nimenomaan näin.. olen hyvä YSTÄVÄ. Siis soittelemme päivittäin jne. mut en tiedä esim. kerääkö jotain pentikin sarjaa. ja sitäpaitti 20 ? lahjakortti pentikille tms. on minusta turhake

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Voi kuulostaa lapselliselta mutta nykyään monessa paikassa myydään kivoja siivous/tiskirättejä. Mä itse sain sellaisen ystävänpäivälahjaksi postitse. Siinä oli ystävyys-aihenen teksti. Sellaisen mä lähettäisin ja suklaalevy olisi kiva lisäksi ja toi tulppaanijuttukin kyllä.

tuo luutu idea on IHANA.. mä ostin appiukolle sellasen luutun jos oli mopedin kuva synttärilahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No minusta olisi tosi kiva jos saisi vaikka just 20e suunnattuna kukkiin, niin kävisin varmasti sen kimpun pöydälle ostamassa :) kortti ja suklaalevy mukaan, ihana idea!

nimenomaan näin.. olen hyvä YSTÄVÄ. Siis soittelemme päivittäin jne. mut en tiedä esim. kerääkö jotain pentikin sarjaa. ja sitäpaitti 20 ? lahjakortti pentikille tms. on minusta turhake

Aivan. Varsinkin kun ei sieltä 20 eurolla saa mitään järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Älä ny rahaa ainakaan laita... Osta lahjakortti esim. Pentikille?

miks ei rahaa? ennemmin annan rahana 20? (minkä saa käyttää mihin haluaa) lahjakortit on minusta turhakkeita (jos ei 100%tiedä et toinen kerää jotain tiettyä esinettä) ne on minusta liian sidonnaisia

minun mielestä ei ole noloa laittaa pieni summa rahaa, tarkoitettuna johonkin. Kun siihen korttiin laittaa, että mihin toivoo sen käytettäväksi. Juuri vaikka että, ostakaa kimppu tulpaaneja uuteen kotiin kun en niitä itse pääse tuomaan. Varsinkin jos kyseessä on ystävä niin silloin ei puolin eikä toisin nolota (miks nolottas?) ketään ei varmaan nolota saada käteen sitä 20e kukkakimppua, sama kai se on itse hakea.

minun mielestä ei ole noloa laittaa pieni summa rahaa, tarkoitettuna johonkin. Kun siihen korttiin laittaa, että mihin toivoo sen käytettäväksi. Juuri vaikka että, ostakaa kimppu tulpaaneja uuteen kotiin kun en niitä itse pääse tuomaan. Varsinkin jos kyseessä on ystävä niin silloin ei puolin eikä toisin nolota (miks nolottas?) ketään ei varmaan nolota saada käteen sitä 20e kukkakimppua, sama kai se on itse hakea.

näin juuri.. ja jos vaik ei tykkää tulppaaneista ni sit ostaa sillä rahalla vaik viherkasvin tai leivokset iltakahville. (enhän mä ole kattomassa mihin se raha on käytetty) :D

Alkuperäinen kirjoittaja pa:
Miksi on nolompaa laitta 20 ?:n seteli kuin 20 ?:n lahjakortti? En käsitä. Kun kakskymppiä on kakskymppiä molemmissa muodoissa.

Selittäkää!

siks.. et sil 20? lahjakortilla ei oikeesti jossain pentikin liikkeessä tee juuri mitään.. se on mun mielstä liian sidonainen johonki tiettyyn kauppaan. Mistä mä edes tiedän mitä liikkeitä siellä heidän lähettyvillään on? Jos mä esim. saisin tuon 20 ? pentikin lahjakortin lähin liike olis 90km päässä, et aika kallis kakskymppinen.. ku taas kukkakauppa/ruokakauppa on nurkan takana

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Pirauta paikalliseen kukkakauppaan ja pistä ne kukat menemään :D Tai sitten anna se raha, ei se ole typerä idea =)

joo taidan tehdä niin, et laitan kortin + rahan ja sanon et saa käyttää sellaseen kukkaan ku haluaa parhaaksi katsomanaan ajankohtana :D

Yhteistyössä