Lahja-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjottu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjottu.

Vieras
Sain mieheltä lahjaksi erään jutun joka on ollut mielestäni aika hintava..maksanut melkein 100?..mä en tuosta tykkää,mutta jotenkin tuntuu pahalle kun mies on hehkuttanut että "mäpä ostin sulle lahjan ja sä tuut niin ihastumaan siihen" sitten kun se toi sen niin piti leikkiä että "ihana!" tuohon kapistukseen on menny perheen rahoja ja tuolla rahalla olisin mielummin ottanu jotain muuta...vaikka erillaisen tuollaisen,mutta en tuota. Miten mä kehtaan pyytää mieheltä voidaanko käydä vaihtamassa tuo tai kehtaanko edes... :(

Mistä jutusta kyse?! Jos vaikka voisit sanoa että ihana kun ostit, en olisi raaskinut ikinä ite ostaa, mutta olisin halunnut juuri sen toisen, ei kai haittaa jos käyn vaihtamassa. =)

mies kiikutti mulle lahjaks ipodin sillon kun ne makso vielä jotain, ja mä en kyllä osannu pitää sitä "huonona". olin kyllä mp3 soitinta vailla ja en todellakaan ois tarttenu niin kallista soitinta, mutta mies halus panostaa kunnolla. en kyllä ois kehännu pyytää vaihtamaan vaikka meidän taloudesta se pois oliki. ja kyllä se on varmaan ittensä maksanu takasi, ku se pelittää vielä erittäin hyvin ja kelpaa mulle vielä monta vuotta :)

hei, sun mies halus vaan olla ihana, ei ne aina tiiä että ihana voi olla halvemmallaki :)

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mistä jutusta kyse?! Jos vaikka voisit sanoa että ihana kun ostit, en olisi raaskinut ikinä ite ostaa, mutta olisin halunnut juuri sen toisen, ei kai haittaa jos käyn vaihtamassa. =)

Aalto maljakosta..joskus ohimennen oon maininnu että semmonen iso väritön olisi kiva. En mitenkään siis ole tuommoista himonnut.

Mies oli ostanu tommosen huurretun valkean ja selitti ihan innoissaan miten myyjä oli sanonu että ne kirkkaat on ihan tylsiä et kaikilla on sellainen. Tohon 120mm ei oikein saa kukkia niin tuo huurteisen valkea on vähän turha ku siihen ei saa esim. namia niin että se näkyisi siitä läpi. Jäisi vaan tomuttumaan johonkin hyllyn perukoille..

Taidan pyytää mieheltä että vaihdettaisiin,toivotaan ettei suutu

Noniin asia selvisi,laitoin viestiä miehelle että suuttuuko jos käyn vaihtamassa sen..takasin tuli vähän suutatahtanu viesti "jos haluut sen kirkkaan ni mulla ei oo siihen varaa" nooh menin sinne kauppaan ja sain sillä rahalla mitä se maljakko makso ni 2-laadun kirkkaan maljakon ISOMMAN kun se alkuperäinen,4 teema-lautasta ja teema-vadin. Olen erittäin tyytyväinen ja mieskin oli :)

Yhteistyössä