Lahja 8-henk. perheelle?

25.04.2005
225
0
16
Haluaisin ostaa jonkun esim. lahjakortin joululahjaksi 8-hengen perheelle. Lapset 5 kk - 8 v. Hinta max. 50-60 euroa. Lisäksi ajattelin tarjoutua lastenhoitajaksi (mikä varmaan on äidille ja isälle mieluisin lahja), mutta mikä voisi olla sellainen koko perheen juttu? Pääseekö tuollainen porukka esim. kylpylään, millä hinnalla? Voisinhan ostaa esim. joka lapselle 10 e lahjakortin lelukauppaan, mutta haluaisin jotakin erilaista..

Meillä pn viisi lasta ja olisin HYVIN iloinen vaikka niihin lelulahjakortteihin, tai kirjoihin tai vaatelahjakorttiin.. Itseni puolesta sanon älä osta mihinkään kylpylään ym. Kamala reissu, ei voi nauttia vaa pelkästään stressata.

hese-lahjakortti?? onko jonkun mielestä siellä kiva käydä lasten kanssa? ja muutenkin. se on se 30min hetki ja mitä siitä jää muistoja kellekään. ei mun mielestä kyllä yhtään hyvä idea.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
hese-lahjakortti?? onko jonkun mielestä siellä kiva käydä lasten kanssa? ja muutenkin. se on se 30min hetki ja mitä siitä jää muistoja kellekään. ei mun mielestä kyllä yhtään hyvä idea.

kyllä meiän lapset tykkää :D ja uskoisin että jos on kuusihenkinen perhe, niin ei sitä ravintolassa tai edes hesellä tule kovin usein käytyä? =) mä ottaisin mieluummin heselahjakortin, ku kuusi krääsälelua :D

Meillä 7 hengen perhe ja kyllä nautitaan kylpylä reissuista, ei stressata ollenkaa. Mut kai sekin asenne kysymys. Mut just joku hese/mäkkäri vois olla ok. Tai elokuvaliput just, jos perhe tykkää elokuvis käydä. Joku, mistä kaikki saa nauttia.

no joo. jotkut tykkää hesestä mutta itse ottaisin mieluummin vastaan jonkun uimahalli tms lahjakortin tai vapaa viikonloppu/ilta vanhemmille. ja se kannattaa sopia sitten heti ettei jää roikkumaan.

toi kylpylä olis hieno juttu jos siis itse luapudut sinne mukaan niitä lapsia vahtimaan.
eikös tolla rahalla saa jojonku pakettilipun isommalle porukalle??
onhan tonne uimahalliinki 10 kerran kortti joka on halvempi normi hintaa...miksei sittenn kylpylässä??
lisäksi joidenkin työpaikkojen liikuntasetelit tmv tulevat halvemmiksi normi hintoja...
eli jos jollain tutulla on sellanen työpaikka etu niin pyydä hankkiin sulle lippuja!!

on toi hesekin tietty hyvä. mut mä en periaatteessa kannata roskaruokaa lahjana. se hetki on tosi lyhyt kun siitä nauttii....

Yhteistyössä