pitäis keksiä miehen isälle joka täyttää 50vee joku lahja,meistä kumpikaan ei oo oikeen keksiny mitään...oisko kellään ideoita :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Seinäkellon olohuoneeseen ostin itse juuri kesällä 50v lahjaksi,johon tuli myös laatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Seinäkellon olohuoneeseen ostin itse juuri kesällä 50v lahjaksi,johon tuli myös laatta.
mitäs tollanen kustantaa ja mistä ostit?
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Seinäkellon olohuoneeseen ostin itse juuri kesällä 50v lahjaksi,johon tuli myös laatta.
Kultasepän liikkeestä oli n.60e laatta kuului mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Seinäkellon olohuoneeseen ostin itse juuri kesällä 50v lahjaksi,johon tuli myös laatta.
Kultasepän liikkeestä oli n.60e laatta kuului mukaan.
tota vois kyllä vakavasti harkita,kiits
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Ehdotan Aku Ankan vuosikertaa, kirjaa jossa on kaikki akkarit vuodelta 1957.![]()