H
Hoitsutar
Vieras
Olen siis lähihoitaja ja kuulun tällä hetkellä vähän väärään liittoon. Tein aiemmin lähihoitajan työtä, vaihdoin alaa ja samalla liittoa. Ajatuksena oli, että en enää palaa hoitoalalle. Veri kuitenkin veti hoitotyöhön ja palasin hoitotyöhön muutamia kuukausia sitten. Jäin kuitenkin siihen liittoon missä olin, mutta olen nyt miettinyt olisi varmaan aika vaihtaa sopivampaan liittoon.
Kuuluin aiemmin Superiin, mutta en ole nyt varma haluanko siihen takaisin. Tehystä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tiedän ihmisen joka on Tehyllä töissä ja hän on kyllä asiansa osaava. Häneltä on ihmiset saaneet avun ongelmiin työnantajien kanssa. Eli siinä mielessä Tehy voisi olla hyvä.
Kumpaa liittoa sinä suosittelet? Haluan nimenomaan kuulua ammattiliittoon enkä pelkkään kassaan.
Kuuluin aiemmin Superiin, mutta en ole nyt varma haluanko siihen takaisin. Tehystä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tiedän ihmisen joka on Tehyllä töissä ja hän on kyllä asiansa osaava. Häneltä on ihmiset saaneet avun ongelmiin työnantajien kanssa. Eli siinä mielessä Tehy voisi olla hyvä.
Kumpaa liittoa sinä suosittelet? Haluan nimenomaan kuulua ammattiliittoon enkä pelkkään kassaan.