LÄHIHOITAJAT kysely teille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Mihin alaan olet suuntautunut ja mitä teet työksesi? Onko ketään joka saanut "väärällä" suuntautumisella vakipaikan?

Olen valmistunut joskus vanhustyön lähihoitajaksi, mutta työskennellyt jo 4v päiväkodissa... lastenhoitajana. Vakipaikkaa en ole saanut.

Sairaanhoitoon ja huolenpitoon suuntauduin. Tällä hetkellä oon kotona ipanoiden kanssa, työskennellyt olen kotihoidossa sekä sisätautien ja kirurgian osastoilla. Niin ja vanhainkodissa myös joitakin keikkoja :)

suuntauduin sairaanhoitoon ja huolenpito työhön, töitä tein sydän ja keuhko osastolla, kotihoidossa, päiväkodissa, kotihoitajana lapsille.
Nyt kótona lapsen kanssa ja ammatin vaihto edessä. En jaksa sairaalan hierarkiaa!!

Vanhustyön koulutusohjelmaa käyn oppisopimuksella ja vakipaikalla jatkan samantien, palvelutalossa. Meille otetaan vain vanhustyön ja mielenterveyspuolen käyneitä. Joskus myös kuntoutus...

Noh..takana vammaistyö ja sairaanhoito ja huolenpito. Tehnyt töitä keitysvammaisten parissa ja vanhustenhoidossa. Vakipaikka on.
Käsitykseni mukaan vakipaikkaa ei saa( ainakaan meillä) jos ei ole ns. oikea suuntaus.

Yhteistyössä