V
vierailija
Vieras
Olen tällä hetkellä vakkarina kotihoidossa, mutta se on menny niin mahottomaksi touhuksi, että haluan sieltä pois... Osastotyö on kanssa poissuljettu selkäongelmien vuoksi. Olen miettinyt pääni puhki, että mihin ihmeeseen lähihoitaja voi työllistyä, jossa kuitenkaan peruspalkka ei kauheesti putoaisi (ja kyllä, tiedostan, että lisät ym jää pois ja päivätyöstä saa yleensä vain peruspalkan tes: n mukaan), mutta olis kuitenkin enimmäkseen päivävuoroa ja "siisitä sisätyötä". Onko hoitopuolella mitään muuta vaihtoehtoa, kun näytteenotto, hammashoito tai osastosihteerin työt? Mulla on käytynä eh, aspa ja lisäkoulutuksena näytteenotto. Tuo hammashoito kiinnostais, mutta lähin koulu, jossa on hammashoidon suuntaava on sen verran pitkällä sekin, etten perheellisenä voi kyllä lähteä opiskelemaan sinne.
Tai olisko jotain muuta ehdottaa, missä lähihoitajan papereista olis hyötyä, ettei tarvis lähtee opiskelemaan enää montaa vuotta mitään. Olen kuitenkin jo pitkälle 40v, että joku ihan uuden alan opiskelu ei oikeen ispiroisi enää... Vaikkakin eläkeikä on jotain 67 vuoden paikkeilla, sttä ehtii sitä uuttakin amatyia tekemään yhden 20 vuotta, mutta muksu vielä sen verran nuori kuitenkin, etten yksinhuoltajana kovin pitkälle voi lähtee opiskelemaankaan ja opiskelukin on sen verran huonosti tuettua, ettei ole varaa kokopäiväsesti edes opiskella... Muuttaa ei viitti yhden koulun takia, kun kuitenkin omaistusasunnot ja muut.
Tai olisko jotain muuta ehdottaa, missä lähihoitajan papereista olis hyötyä, ettei tarvis lähtee opiskelemaan enää montaa vuotta mitään. Olen kuitenkin jo pitkälle 40v, että joku ihan uuden alan opiskelu ei oikeen ispiroisi enää... Vaikkakin eläkeikä on jotain 67 vuoden paikkeilla, sttä ehtii sitä uuttakin amatyia tekemään yhden 20 vuotta, mutta muksu vielä sen verran nuori kuitenkin, etten yksinhuoltajana kovin pitkälle voi lähtee opiskelemaankaan ja opiskelukin on sen verran huonosti tuettua, ettei ole varaa kokopäiväsesti edes opiskella... Muuttaa ei viitti yhden koulun takia, kun kuitenkin omaistusasunnot ja muut.