Lähihoitaja vs sairaanhoitaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anlin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anlin"

Vieras
Tulipa vaan yhdestä ketjusta mieleen.
Huvittaa nämä huutelijat, jotka sanoo että kannattaa lukea ennemmin 'suoraan' sairaanhoitajaksi, koska sh voi tehdä samoja töitä kun lähihoitaja, mutta palkka on parempi. Nämä osoittaa vain tietämättömyytensä asioista.

Minulla on lähihoitajan tutkinto, mutta teen työtä johon sairaanhoitajan tutkinnolla ei pääse. Arvaatko mitä työtä teen? ;-)

[QUOTE="anlin";30490732]Tulipa vaan yhdestä ketjusta mieleen.
Huvittaa nämä huutelijat, jotka sanoo että kannattaa lukea ennemmin 'suoraan' sairaanhoitajaksi, koska sh voi tehdä samoja töitä kun lähihoitaja, mutta palkka on parempi. Nämä osoittaa vain tietämättömyytensä asioista.

Minulla on lähihoitajan tutkinto, mutta teen työtä johon sairaanhoitajan tutkinnolla ei pääse. Arvaatko mitä työtä teen? ;-)[/QUOTE]
Hammashoitaja?
Mun työpaikalle taas ei palkata ollenkaan lähihoitajia, joten onneksi luin suoraan sairaanhoitajaksi ja valitsin oikean syventymisvaihtoehdon, nautin työstäni

Aiheesta on jo varmaan tuhat ketjua. Joten voitsitko hakea ne ja tyydyttää tuon sairaan riitelynhimosi lukemalla niitä? Tällä ainaisella kissanhännän vedolla (lh vs. sh) ei voiteta yhtään mitään! Luulisi sinun hoitajana olevan hieman suvaitsevampi ja viisaampikin (molempia ammattiryhmiä tarvitaan), ettei tarvitse turhasta riidellä... Joten voitte lopettaa samantien ja lukea vanhat ketjut - niissä varmaan on jo kaikki olennainen valmiiksi riideltynä!

Yhteistyössä