lähihoitaja/sairaanhoitaja, paljonko saat palkkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alanvaihtoa harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole lähihoitaja, mutta teen sijaisuuksia opintojen ohella. Peruspalkka 1999e/kk + lisät, työskentelen kodinomaisessa laitoksessa. Peruskotityöt ja asukkaiden perushoitotoimet, pesut, syötöt yms.

Peruspalkka vähän alle 2400 euroa, mukana ikälisiä. Vuorolisät tekee vaihdellen muutaman satasen kuussa. Sairaanhoitajana kirurgisella vuodeosastolla. Pääasiassa leikkauspotilaiden hoitoa, myös infektiopotilaita ja tiettyjä syöpiä sairastavia potilaita. Antoisaa työtä, fyysisesti helppoa, henkisesti toisinaan rankkaa. Harkinnassa osaston vaihto, olen ollut samassa niin kauan, että kaipaan uusia haasteita.

Hitsi, en edes muista peruspalkkaani; huono se kuitennii on. Kaks ikälisää, enempää ei tulekkaan.
Sisätautivuodeosasto, tutkimuspotilaita, syöpää, vanhuksia, diabetestä.....aikalailla kaikkea. Ihanat työkaverit, mutta lähivuosina aika suunnata psykiatriselle puolelle, jonne mm. erikoistunut.

Reilu 2200 + lisät 300-500e/kk, ei kokemuslisiä. Autististen parissa työskentelen ohjaajana ja olen lähihoitaja. Mielenkiintoinen ihana työ, vaikkakin hyvin haasteellinen :) Työtä tehdään kolmessa vuorossa.

1936+lisät,tehostettu palveasumisyksikkö eli toisin sanoen vanhainkoti.Perushoitoa,tarvittaessa haavahoitoja ja lääkkeenjakamista.
Ihanin työpaikka jossa olen työskennellyt,en vaihtaisi mihinkään :)

Itse teen vielä lh:n hommia, peruspalkka 2202€ ja rapiat päälle ilman mitään ikälisiä. Tieten lisät tuohon päälle, vaihtelee 200-400€/kk.

Ja muokkauksena vielä että työni ei kyllä tippaakaan ole fyysisesti raskasta eikä henkisestikään potilaat riivaa :)

Viimeksi muokattu:
Peruspalkka 2200e/kk. Itse teen 78% eli peruspalkkani on 1700e/kk, lisiä ei tule. Työ on fyysisesti raskasta, mutta hyvin mielenkiintoista. Työskentelen neurologisella osastolla sairaanhoitajana.