siis te jotka ihan teette kyseisen alan hommia...
olis kiva teitää mitä kaikkea teidän työpäivään kuuluu? =) mitä te siis teette töissä?
olis kiva teitää mitä kaikkea teidän työpäivään kuuluu? =) mitä te siis teette töissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhää:Ja lähärin peruspalkkahan on huomat 1600 ja muutama kymppi päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja köyhää:Ja lähärin peruspalkkahan on huomat 1600 ja muutama kymppi päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja köyhää:Ja lähärin peruspalkkahan on huomat 1600 ja muutama kymppi päälle...
Ei se nyt niin vähän ole.Myyjän palkka on esim. huonompi.Päiväkodissa hoitajat vaan juoruaa keskenään,säännölliset kahvi- ja ruokatauot ym,tosi helpolta hommalta näytti....
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja köyhää:Ja lähärin peruspalkkahan on huomat 1600 ja muutama kymppi päälle...
Ei se nyt niin vähän ole.Myyjän palkka on esim. huonompi.Päiväkodissa hoitajat vaan juoruaa keskenään,säännölliset kahvi- ja ruokatauot ym,tosi helpolta hommalta näytti....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja köyhää:Ja lähärin peruspalkkahan on huomat 1600 ja muutama kymppi päälle...
Kuten myös,myyjät istuu päivät ja heillä on 5min kahvitauko/tunnissa ( olen ollut myyjänä) lähihoitajalla taas on hirveä vastaa lapsista esim juuri 3-5vuotiasta,heitä kun pitää käyttää pihalla,käyttää vessassa,nukuttaa ym.jos taas on lähihoitajana vanhuspuolella joudutaan n200kilonen pappa nostamaan 3pekkaan suihkuun ja pesemään häneltä paskat,kaikkien piruilujen ja ehdotusten lomassa,lääkkeet pitää antaa ajallaan ja nukuttaa monesti iltaisin kuin pikkulapset,ja jopa saattohoitoa antamaan (jos vanhusten puolella joku kuolee) siinä meni sitten unet siltäkin osalta.jos susta tuo on helpompaa kuin istua päivät ja vedellä ruisleivistä viivakoodeja niin huh!
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja köyhää:Ja lähärin peruspalkkahan on huomat 1600 ja muutama kymppi päälle...
Kuten myös,myyjät istuu päivät ja heillä on 5min kahvitauko/tunnissa ( olen ollut myyjänä) lähihoitajalla taas on hirveä vastaa lapsista esim juuri 3-5vuotiasta,heitä kun pitää käyttää pihalla,käyttää vessassa,nukuttaa ym.jos taas on lähihoitajana vanhuspuolella joudutaan n200kilonen pappa nostamaan 3pekkaan suihkuun ja pesemään häneltä paskat,kaikkien piruilujen ja ehdotusten lomassa,lääkkeet pitää antaa ajallaan ja nukuttaa monesti iltaisin kuin pikkulapset,ja jopa saattohoitoa antamaan (jos vanhusten puolella joku kuolee) siinä meni sitten unet siltäkin osalta.jos susta tuo on helpompaa kuin istua päivät ja vedellä ruisleivistä viivakoodeja niin huh!
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Niin ja nyt tarkoitin nimenomaan päiväkodissa ja ryhmiksissä työskenteleviä,en vanhustenhoitajia koska se on raskasta hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:no voi voi,myyjä ku myyjä.kehtaat kuitenkin aliarvostaa ihmisiä jotka ovat jopa kuoleman kanssa tekemisissä töissä? samoin sinulle onhan ne ihQ pissikset välillä varmaan kauheita,mutta eiköhän siihen joukkoon tuolla asenteella sulaudu =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:no voi voi,myyjä ku myyjä.kehtaat kuitenkin aliarvostaa ihmisiä jotka ovat jopa kuoleman kanssa tekemisissä töissä? samoin sinulle onhan ne ihQ pissikset välillä varmaan kauheita,mutta eiköhän siihen joukkoon tuolla asenteella sulaudu =)
En minä aliarvosta ihmisiä.Päiväkodissa työskentelevä on harvoin kuoleman kanssa tekemisissä.Moni työkaveri opiskelee lähihoitajaksi ja sanovat että päiväkodeissa on tosi mukavaa ja helppoa olla töissä (vrt. vaatemyyjän hommaan) ja se mitä itse oon nähnyt niin ei se nyt niin raskasta ole.En ihan ymmärtänyt kommenttiasi.Ja jos lukisit kunnolla niin huomaisit etten tarkoittanut esim. vanhustenhoitajia.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:no voi voi,myyjä ku myyjä.kehtaat kuitenkin aliarvostaa ihmisiä jotka ovat jopa kuoleman kanssa tekemisissä töissä? samoin sinulle onhan ne ihQ pissikset välillä varmaan kauheita,mutta eiköhän siihen joukkoon tuolla asenteella sulaudu =)
En minä aliarvosta ihmisiä.Päiväkodissa työskentelevä on harvoin kuoleman kanssa tekemisissä.Moni työkaveri opiskelee lähihoitajaksi ja sanovat että päiväkodeissa on tosi mukavaa ja helppoa olla töissä (vrt. vaatemyyjän hommaan) ja se mitä itse oon nähnyt niin ei se nyt niin raskasta ole.En ihan ymmärtänyt kommenttiasi.Ja jos lukisit kunnolla niin huomaisit etten tarkoittanut esim. vanhustenhoitajia.
mä en edes viitisi sanoa et vaateliikkeessä on raskaampi olla töissä kuin päiväkodissa,vastuuta siellä on ihan varmasti yhtäpaljon kuin päiväkodissa? kaitset siis niitä asiakkaita ettei heille käy mitenkään,annat heille ruuan,käytät potalla ja vaihdat vaipat sen jälkeen laitat heidät päiväunille?
mulla lähinnä naurattaa kommenttisi, "päiväkodeissa on helppoa olla töissä (vrt. vaatemyyjän hommaan)" verrattuna vaatemyyjään? tämä oli tämän vuoden paras mitä olen kuullut![]()
todellakin ymmärsin ettet tarkoittanut vanhustenhoitajaa! vähän sama kuin sinä tekisit 20 lasta ja hoitaisit niitä 2 kaverisi kanssa päivät tai sitten että katselisit tangoissa roikkuvia vaatteita ja näyttäisit niitä ostajille ja vetelisit viivakoodin läpi.