Lähiaikoina etelään lähtevät lapsiperheet, mietittekö tuhkapilveä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja humps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

humps

Vieras
Itse ollaan lähdössä Kreikkaan vajaan 3 viikon päästä. Muuten en tuota tuhkapilveä "pelkää", mutta nyt olen alkanut miettimään sitä tilannetta jos ei päästäisikään paluulennolle. Linja-automatka 3veen kanssa sieltä asti kotiin olisi varmasti karsea kokemus. Nyt olenkin hiukan alkanut jännittämään tuon tuhkapilven kulkua, että mitenköhän tässä vielä käy. Onko muilla samoja mietteitä??

Heip,
Me olimme kaksi viikkoa sitten Kyproksella, ja jouduimme jäämään toiseksi viikoksi tuhkapilven takia. Lapsi 1 v 2kk. Kaikki meni kuitenkin hyvin, matkanjärjestäjät maksoivat hotellin ja aamupalan ylimenevältä viikolta. Uuteen koneeseenkin mahduimme. Epätietoisuus häiritsi aikuisia ja rahaa paloi tietenkin enempi toiselta viikolta. Meitä eivät lähteneet kuskaamaan millään bussi kyydeillä, ei yleensä lapsiperheitä.

Ei mietitytä. Ollaan lähdössä Turkkiin 29.5. Se on sitten sen ajan murhe, jos tuhkaa niin turputtelee, että lentoja taas perutaan. Niin ja lapsi on 3 v ja toinen masussa, viikkoja nyt 25+4.

me olemme miehen kanssa lähdössä Liettuaan parin viikon päästä, ja heinäkuussa koko perhe Itä-Eurooppaan. Jos Liettuan lennot peruuntuvat niin harmittaa, mutta sitten vaan emme lähde.. Jos taas heinäkuussa emme pääse lentäen, menemme autolla, se tietää kyllä ylimääräistä rahanmenoa , koska lennot on maksettu ja halpalentoyhtiöiltä ei niitä varmaan takaisin saa?

Alkuperäinen kirjoittaja humps:
Itse ollaan lähdössä Kreikkaan vajaan 3 viikon päästä. Muuten en tuota tuhkapilveä "pelkää", mutta nyt olen alkanut miettimään sitä tilannetta jos ei päästäisikään paluulennolle. Linja-automatka 3veen kanssa sieltä asti kotiin olisi varmasti karsea kokemus. Nyt olenkin hiukan alkanut jännittämään tuon tuhkapilven kulkua, että mitenköhän tässä vielä käy. Onko muilla samoja mietteitä??

me kanssa lähdetään kreikkaan noin kolme viikon päästä :)

Me lähdetään Kreetalle Plataniakseen. :) Otettiin äkkilähtö. :) Itse toivon että kävisi ennemmin niin päin ettei päästäisi ollenkaan lähtemään, kuin niin että jäätäisiin sinne jumiin. Ei se sitten enää mitään lomaa olisi kun kuitenkin lähtövalmiudessa pitäisi koko ajan olla ja epätietoisuuskin painaisi. Toivottavasti kuitenkin päästään sekä sinne että takaisin normaalin aikataulun puitteissa. Tosin meillä on vain viikon loma ja se on niin lyhyt että pari lisäpäivää ei tietysti olisi niin kauheaa. ;) Viimeksi oltiin reissussa 11 päivää ja se oli täydellinen loma-aika meille, viikko on liian lyhyt mutta tuo aika oli oikein sopiva. Mutta pitääpi olla nyt tyytyväinen tuohon viikonkin matkaan kun ei tällä hetkellä ole pitempään mahdollisuutta. :)

Yhteistyössä