lähetyssaarnaaja-asento

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryytynytneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ryytynytneiti

Vieras
Miksi lähetyssaarnaaja-asento ei tunnu miltään? mies ei halua muuta kun haluaa olla mahdollisimman lähellä. takaapäin on herkkua mutta siihen mies ei suostu... onko yleistä et toi la ei tunnu? Esijutut on hyviä mut kun päästään asiaan niin himo lopahhtaa

En minäkään tunne takaapäin muuta kuin lähinnä ärsytystä ja hetken päästä kirvelyä... Ei millään muotoa nautinnollista mutta mies tykkää niin joskus mennään noinkin päin.

Takaapäin joko sattuu tai ei tunnu miltään paitsi ärsyttävältä. Lähetyssaarnaaja on paras, ylivoimaisesti.

Mutta vaihtelu virkistää, ja asentoja on paljon muitakin.

Takaapäinkin voi olla monella tapaa, kun voi olla sängyn laidalla ja mies seisoo jaloillaan tai nainen painaa pään tyynyyn eli käsivarret matalana tms. Lähetyssaarnaaja on mahdoton nyt loppuraskaudesta ja pitää käyttää luovuutta. Ei kai se voi olla niin, että jonkun pitää kestää kipua tai täyttä tunnottomuutta seksissä.

[QUOTE="vieras";28649427]Takaapäin joko sattuu tai ei tunnu miltään paitsi ärsyttävältä. Lähetyssaarnaaja on paras, ylivoimaisesti.

Mutta vaihtelu virkistää, ja asentoja on paljon muitakin.[/QUOTE]

Samaa mieltä :)

itse saan parhaiten päällä. Mutta joskus on ihana vaan saada sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa, kun kun siinä tosiaan ollaan niin lähekkäin, ja näkee miehen nautinnon...

Takaapäinkin voi olla monella tapaa, kun voi olla sängyn laidalla ja mies seisoo jaloillaan tai nainen painaa pään tyynyyn eli käsivarret matalana tms. Lähetyssaarnaaja on mahdoton nyt loppuraskaudesta ja pitää käyttää luovuutta. Ei kai se voi olla niin, että jonkun pitää kestää kipua tai täyttä tunnottomuutta seksissä.

Täällä kanssa raskaus aiheuttaa hieman haasteita. Rv 30 menossa, himot jyllää ja takuuvarma lemppariasento jossa saan aiheuttaa kipua (minä päällä). Ihan kivoja muutkin asennot, mutta en tahdo saada muissa asennoissa ja tuossa saan aina :(

[QUOTE="poikia3";28649642]Lähetyssaarnaajassa mä laitan tyynyn takamuksen alle, se parantaa tuntumaa huimasti.[/QUOTE]

Jep, polvet ylös hartioihin päin ja jalat kattoa kohti. Ja jalat aivan auki.

[QUOTE="Ccc";28652541]En tiedä missä sun anus sijaitsee mutta harvemmin se lähetyssaarnaajassa näkyy. Jutuista päätellen se on sun otsassa?[/QUOTE]

Kyse oli siitä ettei mies halua takaapäin..ymmärsitkö?

Takaapäin on munkin ehdoton lemppari :)

Lähetyssaarnaaja "perinteisesti" ei tunnu miltään. Mutta kun laitan korkeen tyynyn pyllyn alle, jalat haralleen ja mies polvilleen jalkojen väliin niin avot! En itekään tykkää, että mies makaa mun päällä siinä lähetyssaarnaaja-asennossa :(

lähetysaarnaaja ok mut ei tunnu puolikskaan niin hyvälle kuin hekumallinen takaapäin :p siinä vaan penis tulee kaikkiin ulokkeisiin ja menee syvälle =) lähetyssaarnaaja on usein meidän eka asento ja sit vaihdetaan takaapäin.. ois kamalan tylsää aina vaan sitä jyystöö missä mies painaa päällä..

Yhteistyössä