Lähettääkö työkkäri myös rikollisille työpaikkaehdotuksia joiden haastatteluissa on käytävä, tai koulutuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis tiedän erään henkilön jolla on rikosrekisteri niin sen kymmenen vuotta jonka olen hänet tuntenut ei hän ole ollut töissä vaan työttömänä. Tai siis ei ole ollut virallisissa töissä vaan tekee pimeitä töitä koko ajan. Tarjoaako ne työkkärissä edes töitä tai työvoimakoulutusta tai työpajaa jos on rikosrekisteri esim. varkauksista? En ole kehdannut itseltään kysyä, eikä minua haittaa nuo hänen pimeät työt, koska perheessä kuitenkin 5 pientälasta elätettävänä.

Riippuu varmaan aika paljon paikkakunnastakin, Mieheni kun oli yöttömänä ehdotuksia työkkäristä tuli kiitettävästi, mutta hänen toisessa kaupungissa asuva kaverinsa on menestyksekkäästi torjunut kerran kahdessa vuodessa tulevat työtarjoukset sun muut sanomalla, ettei halua mennä

Kyllä varmaankin ihan niinkuin muillekin työttömille.
Harvoinhan sieltä niitä taitaa tulla ja vielä harvemmin palkataan vaikka haastattelussa kävisikin.

Muistelen vaan kun itse jäin työttömäksi koulun jälkeen niin tuli paljon näitä työehdotuksia siis haastatteluihin piti soittaa aikaa ja käydä niissä. yhteen sitten jäinkin töihin, mutta tätä ennen tuli paljon ehdotuksia.

Yhteistyössä