Lähetättekö te pääsiäiskortteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä tykkään lähettää. Pitääkin muistaa ostaa kun käyn kaupassa. Ne unohtuu helposti kun pääsiäisen ympärillä ei ole sellaista kohinaa ja myllytystä kuin joulun.
Mutta joo, pitää lähteä katsomaan, että jos löytäisin oikein kauniita kortteja. Ja kauniitahan ne yleensä ovat olleetkin.

Mä tykkään lähettää. Pitääkin muistaa ostaa kun käyn kaupassa. Ne unohtuu helposti kun pääsiäisen ympärillä ei ole sellaista kohinaa ja myllytystä kuin joulun.
Mutta joo, pitää lähteä katsomaan, että jos löytäisin oikein kauniita kortteja. Ja kauniitahan ne yleensä ovat olleetkin.
Mitäs kirjoitatko niihin jotain. Tyyliin runon pätkää vai pelkät hyvän pääsiäisen toivotukset? Mun nappi täti teki kun olin lapsi ni itte sen kortin missä oli kaikkea tekstiä ja sit siinä saattoi olla salalokeroita tehtynä mistä saattoi joku pieni rahakin löytyä? Ootko sä tehnyt koskaan itse korttia ja sit lähettänyt sen? Saatko sä koskaan postikorttei? Millaset pääsiäiskortit on sulle mieluisia? Tai ylipäätänsä kortit?

Kirjoitin pitkän tarinan mutta sitten se ei mennytkään läpi jostain syystä.
Tais olla liian pitkää höpötystä.

Otetaan uusiksi ihan lyhyesti.
Lähetän valmiita vain. Harkitsen itse tekemistä, sitten kun ehdin. En saa kortteja juuri ollenkaan, lähetän vain. Mitä kauniimpia ja värikkäämpiä, sen parempi. Kortit on kivoja muutenkin. Käytän kirjanmerkkeinä ja koristeina lipaston päällä.

Kirjoitin pitkän tarinan mutta sitten se ei mennytkään läpi jostain syystä.
Tais olla liian pitkää höpötystä.

Otetaan uusiksi ihan lyhyesti.
Lähetän valmiita vain. Harkitsen itse tekemistä, sitten kun ehdin. En saa kortteja juuri ollenkaan, lähetän vain. Mitä kauniimpia ja värikkäämpiä, sen parempi. Kortit on kivoja muutenkin. Käytän kirjanmerkkeinä ja koristeina lipaston päällä.
Ilahtuisitko jos joku lähettäisi sinulle kortin. Mun on myönnettävä et mä oon huono lähettämään kortteja. Ulkomailta kun yleensä kumppani on muistuttanut et lähetäs perheelles korttia ni sit laittanut joskus menemmän. Mut sillonkun olin kellokoskella nih tein tytölleni piirrustuksen jonka lähetin postissa ja tyttö laittoi sen väritys työn seinälleen. Et se taitaa olla ainut minkä ite oon päättänyt lähettää.
Mistä kuvioista tykkäät ebiten tykkää tai jos lähetät vaik maisemakortin nih millasesta aiheesta ite ilahtuisit eniten. Mun kortit kyl tuppaa häviämään

Yhteistyössä