V
vierailija
Vieras
Okei?Olisipa voimaa hakeutua jonnekin jossa voisin löytää jonkun todellisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei?Olisipa voimaa hakeutua jonnekin jossa voisin löytää jonkun todellisen.
Mistä tiedät?Kyllä toimisi. Kyllä syttyisin.
Ei ollut minulta, mut nauroin sitä kuvausta! Osuis kyllä minuunkin.Kyllä toimisi. Kyllä syttyisin.
Toi tipu on ihan hillittömän söpö!Tipuille viestii niin monk, etten tiedä onko mikään mulle. En ole sitä tunnistetta ennen viime viikkoa aikoihin käyttänyt. Mulla on ikävä mun rakasta ihmistä. Haaveilen ehkä kaikkein eniten ihan tavallisesta arjesta, läheisyyksineen ja pienine juttuineen hänen kanssaan.![]()
Ei se mitään. Eihän hän merkitse sinulle muuta kuin huvia, hänen tunteidensa kustannuksella.Ei ollut minulta myöskään vuorot tai muut kävi miten kävi -tekstit. Mä laitan kyllä sinulle irl-viestiä rakas, mutta tapaamista en uskalla ehdottaa.
Jee, jos laitat viestii ni mä ehdotan tapaamistaEi ollut minulta myöskään vuorot tai muut kävi miten kävi -tekstit. Mä laitan kyllä sinulle irl-viestiä rakas, mutta tapaamista en uskalla ehdottaa.
Koska tiedän itseni. nnMistä tiedät?
Tapaamisen ehtona on se, että harrastetaan seksiä. Muuten en halua turhaan tavata.Jee, jos laitat viestii ni mä ehdotan tapaamista![]()
Laita vaan tänne se viesti. Oon täällä varmaan koko yön.Kirjoitin sulle pidemmän viestin vauvalle, mutta en ehtinyt lähettää sitä ennen kuin kello oli jo 23. Laitan sen sulle ehkä aamulla.
Missä haluaisit tavata?Jee, jos laitat viestii ni mä ehdotan tapaamista![]()
Mulla ei oo mitään tämmösiä. nn sivustaTapaamisen ehtona on se, että harrastetaan seksiä. Muuten en halua turhaan tavata.
Pienet jutut, suuri rakkaus..Tipuille viestii niin monk, etten tiedä onko mikään mulle. En ole sitä tunnistetta ennen viime viikkoa aikoihin käyttänyt. Mulla on ikävä mun rakasta ihmistä. Haaveilen ehkä kaikkein eniten ihan tavallisesta arjesta, läheisyyksineen ja pienine juttuineen hänen kanssaan.![]()
Mun kaivatun olemassaolosta tietää vaan yksi eksä vuosien takaa. Ja hän ei todellakaan tiedä, et olen nyt pitänyt yhteyttä uudestaan kaivattuuni. Muuten kaivattu oot mun salaisuus.En ole kertonut sinusta kenellekään. Yksi ihminen ehkä aavistelee jotain ja siitä olisin halunnut sulle kertoa.
Ootko S-nainen?Mun kaivatun olemassaolosta tietää vaan yksi eksä vuosien takaa. Ja hän ei todellakaan tiedä, et olen nyt pitänyt yhteyttä uudestaan kaivattuuni. Muuten kaivattu oot mun salaisuus.![]()