Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EI kuul eole kyse harhaluuloisuushäiriöstä vaan ihan konkreettisesti koetusta painostuksesta, joka näkyy jatkuvasti samojen vaihtoehtojen ehdottelemisena. Jos et ole kokenut kyseistä niin todennäköisesti et tajua miltä se minusta vaikuttaa, kun jatkuvasti ehdotetaan samoja huonoja vaihtoehtoja.
Jos aurinko paistaa ikkunasta sisään, sillä ei ole pahoja aikomuksia eikä se yritä tunkeilla, tuputtaa tai pakottaa mihinkään. Sama ihmisten kanssa. Asiat voi kokea toki ihan millaisina tahansa, mutta se ei tarkoita, että ihmiset toimisivat kuten sinä koet.

Yritän kyllä lähtökohtaisesti puhua totta, en siis tiedä mihin tuolla muualla viitattiin, luonnollisesti jos ei voi puhua ihan suoraan niin voi syntyä vahingossa eri käsityksiä kuin meinas

Huomaatko kun mulla napsahtaa luukut kiinni kun epävarmuus herää? Aika refleksinomaisesti ja joudun pinnistelemään jatkaakseni normaalia vuorovaikutusta, mutten enää oikein ole läsnä vaan piilossa.

Yritän kyllä lähtökohtaisesti puhua totta, en siis tiedä mihin tuolla muualla viitattiin, luonnollisesti jos ei voi puhua ihan suoraan niin voi syntyä vahingossa eri käsityksiä kuin meinas
Kai siinä vaan puhuttiin siitä epävarmuudesta, joka ihmisten välisiin suhteisiin/näihin ihastumis-/rakastumissuhteisiin liittyy, ja joku taisi tokaista, että jos ei puhu totta, se lisää epävarmuutta.

Tärkeintä on se, ettei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut, jos ei sitä ole. Muilla pienemmillä asioilla tai väärinkäsityksillä ei ole niinkään mulle merkitystä. Joku muu voi olla toista mieltä niistäkin. 🙂

Tärkeintä on se, ettei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut, jos ei sitä ole. Muilla pienemmillä asioilla tai väärinkäsityksillä ei ole niinkään mulle merkitystä. Joku muu voi olla toista mieltä niistäkin. 🙂
Se ois ihan ajan ja energian haaskausta esittää kiinnostunutta, en tee sellaista suhdeasioissa, muille ihmisille täytyy tietty olla kohteliaan ”kiinnostunut” jne vaikkei kiinnostaisi

Yhteistyössä