Lähestymiskielto lapsen isälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti

Vieras
Siis tää nyt on varmaan "se tavallinen tarina". Exä on alkoholisti ja siis voidaan ajatella, että "lupailu on hänen leipätyönsä". Taas oli soitellut lapselle (kouluikäinen), että vappuna tehdään sitä ja tätä. Ja lapsi puhuu jo monta vkoa ennen vappua, mitä tekee isänsä kanssa ja minä yritän toistella, että isän sanaan ei voi luottaa ja älä innostu liikaa, kun ei ikinä tiedä...

No vappu koittaa ja eihän se vastaa puhelimeen ollenkaan :( Tänään sitten päivällä vastasi pojalle, että "aamulla katoin lompakkoon ja ei ollutkaan rahaa, mutta katotaan jos huomenna". ÄÄÄH! Sekin sit vielä, että pitää luvata taas uutta (siis huomisesta), kun jälleen kerran pienen lapsen sydän särjettiin.

Syntymäpäiville lupasi tulla, ei tullut. Ja selitti taas ja lupaili viedä pojan Serenaan. Syntymäpäivät oli viime kesänä, eipä käyty Serenassa.

Voiko tollaselle hakea jonkun lähestymiskiellon tms? Hermo menee täysin noiden lupailujen kanssa ja pienen pojan sydämen särkemisen kanssa :( Enkö mä millään saa estettyä sitä puhumasta paskaa mun lapselleni?

Ei tuossa mitään sellasta konkreettista uhkaa ole että mitään lähestymiskieltoa saisi enkä mä näe sille kyllä mitään aihettakaan. Ehkä sun pitäs vaan muuten sit saada sille äijälle menemää jakeluu että pysyy poissa jos ei kerta enempää kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
Ei tuossa mitään sellasta konkreettista uhkaa ole että mitään lähestymiskieltoa saisi enkä mä näe sille kyllä mitään aihettakaan. Ehkä sun pitäs vaan muuten sit saada sille äijälle menemää jakeluu että pysyy poissa jos ei kerta enempää kiinnosta.

Joo ja eihän tässä ole sitä yritetty kusipään päähän takoa, kun vasta 5 vuotta...

No sillä lapsella on sit ilmeisesti oma kännykkä? Mitäs jos sen iskän numeron poistais sieltä ja sanois lapselle että niihin missä ei näy nimeä ei saa vastata?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
No sillä lapsella on sit ilmeisesti oma kännykkä? Mitäs jos sen iskän numeron poistais sieltä ja sanois lapselle että niihin missä ei näy nimeä ei saa vastata?

No lapsi haluaa puhua isälleen :( Palvoo isäänsä ja tietenkin isä vielä on tyypillinen mulkero ja kaikki on aina MINUN syytäni, jos hän esimerkiksi tekee oharit...

Huoh. Eipä tähän kai mitään ratkaisua ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No sehän olisikin loistava ratkaisu ettei lapsi saisi enää tavata tai kuullakaan isästään.

Eikö se sun mielestä joskus olisi paras ratkaisu?`?? Luitko yhtään mitään mitä kirjoitin? Mitään muuta kuin paskaa se äijä ei ole lapsellemme aiheuttanut!

Ja olisin täsmälleen samaa mieltä, josko joku äiti toimisi näin lastaan kohtaan.

Oletpa tosi fiksu.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No sehän olisikin loistava ratkaisu ettei lapsi saisi enää tavata tai kuullakaan isästään.

En mä sanonu että olis loistava ratkaisu. Mut jos isä on denso ja rikkoo kaikki lupaukset ni sekö on sun mielestä loistava isä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö se sun mielestä joskus olisi paras ratkaisu?`?? Luitko yhtään mitään mitä kirjoitin? Mitään muuta kuin paskaa se äijä ei ole lapsellemme aiheuttanut!

Ja olisin täsmälleen samaa mieltä, josko joku äiti toimisi näin lastaan kohtaan.

Oletpa tosi fiksu.

Luin toki. Mutta ihmettelen että mikä ratkaisu se olisi että lapselta kiellettäisiin kaikki kontaktit isäänsä? Kai se lapsi isäänsä kaipaa vaikka isä tuntuu aika paska olevankin?

Yhteistyössä