S
surullinen äiti
Vieras
Siis tää nyt on varmaan "se tavallinen tarina". Exä on alkoholisti ja siis voidaan ajatella, että "lupailu on hänen leipätyönsä". Taas oli soitellut lapselle (kouluikäinen), että vappuna tehdään sitä ja tätä. Ja lapsi puhuu jo monta vkoa ennen vappua, mitä tekee isänsä kanssa ja minä yritän toistella, että isän sanaan ei voi luottaa ja älä innostu liikaa, kun ei ikinä tiedä...
No vappu koittaa ja eihän se vastaa puhelimeen ollenkaan
Tänään sitten päivällä vastasi pojalle, että "aamulla katoin lompakkoon ja ei ollutkaan rahaa, mutta katotaan jos huomenna". ÄÄÄH! Sekin sit vielä, että pitää luvata taas uutta (siis huomisesta), kun jälleen kerran pienen lapsen sydän särjettiin.
Syntymäpäiville lupasi tulla, ei tullut. Ja selitti taas ja lupaili viedä pojan Serenaan. Syntymäpäivät oli viime kesänä, eipä käyty Serenassa.
Voiko tollaselle hakea jonkun lähestymiskiellon tms? Hermo menee täysin noiden lupailujen kanssa ja pienen pojan sydämen särkemisen kanssa
Enkö mä millään saa estettyä sitä puhumasta paskaa mun lapselleni?
No vappu koittaa ja eihän se vastaa puhelimeen ollenkaan
Syntymäpäiville lupasi tulla, ei tullut. Ja selitti taas ja lupaili viedä pojan Serenaan. Syntymäpäivät oli viime kesänä, eipä käyty Serenassa.
Voiko tollaselle hakea jonkun lähestymiskiellon tms? Hermo menee täysin noiden lupailujen kanssa ja pienen pojan sydämen särkemisen kanssa