Lähdin päivällä lasten kanssa kauppaan mies jäi pihalle, palasin hakemaan rahapussia ja löysin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mieheni kotoamme housut kintussa, vetämässä käteen. Otin rahapussin. Mies painui vessaa. Sanoin vessan oven läpi, jatka mihin jäit ja lähdin kauppaan. Ei olla otettu puheeksi millään tavalla. Hän siis veti käteen ja tietsikka oli siinä vieressä, läppäri...
Pitäiskö tässä nyt ajatella jotain vai vaan unohataa koko juttu
? miten itse suhtautuisit??

Jaa, no tarvinneeko normaaliin asiaan suhtautua mitenkään =) Vai tuntuuko susta, että olet mustasukkainen miehen omalle kädelle?

Masturbointi on eri asia, kuin seksi toisen kanssa. Siinä saa keskittyä vain itseensä ja omiin ajatuksiin, omaan oloon. Miehillä on myös ihan konkreettinen tarve purkaa paineensa välillä.

KAIKKI miehet runkkaa, se on ihan tosi :) et älä nyt oo yhtään huolissas mistään. Haluan mäkin välillä harrastaa itsetyydytystä vaikka seksiäkin saan. Etkö itse ikinä harrasta

jos sekä sinä että mies moisesta nolostuitte ni ois varmaan aiheellista kevyesti todeta, että jaahas runkkailit mutta ei se haittaa. Minusta outoa jos runkkailu on tabu ja salaisuus puolisolle.

Oletan, että se EI haittaa....?

Kyllä ainakin kanttaa kysyä, että ajatteliko varmasti vain ja ainoastaan sinua. Ja vihjaista myös, että aviolliset velvollisuudet saattavat vaarantua jos liikaa runkkailee.

Mutta parhaassa tapauksessa mies vain harjoitteli jotain uutta juttua ja yllättää sinut sitten makuuhuoneessa.... :xmas:

ja en ymmärrä miksi piti mennä hihkumaan oven takaa: "jatka mihin jäit". No varmasti jatkoikin ilman kehotusta. Ehkä voisin jopa yrittää päästä itse osalliseksi illan tunteina.. Mies on selvästi "sillä tuulella". Jos ei ole tai muutenkaan ole ollut niin sitten voisin ottaa puheeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
KAIKKI miehet runkkaa, se on ihan tosi :) et älä nyt oo yhtään huolissas mistään. Haluan mäkin välillä harrastaa itsetyydytystä vaikka seksiäkin saan. Etkö itse ikinä harrasta

mun mies ei myönnä et tumputtaa vaik tiedän et tekee niin.ja mä en ite harrasta moista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Siis mitä tosta pitäisi ajatella? Ja miksi asia pitäis ottaa puheeksi?

Mun mielestä se on vähän omituista jos jokin tärkeä juttu kesken miehellä ulkona ja kas kun akka ja kakarat lähtee kauppaan niin ehtiikin käydä vetämässä ihan tietokoneen kanssa käteen. Mun mielestä se oli noloa, molemmin puolin. Sinänsä itsetyydytyksessä ei mitään pahaa.

Yhteistyössä